//

4 op een rij

4 op een rij discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben op zoek naar een "4 op een rij" spel dat je online kan spelen met anderen...zoals bijvoorbeeld bij Free Multiplayer Games (die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-07-11, 22:19
janmetdeiphonepet janmetdeiphonepet is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 8
Question 4 op een rij

Hoi,
Ik ben op zoek naar een "4 op een rij" spel dat je online kan spelen met anderen...zoals bijvoorbeeld bij Free Multiplayer Games (die spijtig genoeg geen ipad ondersteunen).

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Herman
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-11, 23:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janmetdeiphonepet Bekijk bericht
Hoi,
Ik ben op zoek naar een "4 op een rij" spel dat je online kan spelen met anderen...zoals bijvoorbeeld bij Free Multiplayer Games (die spijtig genoeg geen ipad ondersteunen).

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Herman
Je kan die free multiplayer games altijd eens proberen met de app puffin. (al lees ik bij deze dat deze voorlopig geen flash games zou ondersteunen).

Ik beloof wel niet dat dat vlot en perfect zal werken.

Met deze app kan je dus ook alle filmpjes afspelen die anders niet werken op een iphone of ipad .


Ik zie voor de ipad het volgende staan dat mss hetgeen is dat je zoekt; recess 4 in a row.

Update; heb nog wat verder gezocht naar een browser die facebook flashgames afspeelt maar dan nog weet ik niet of deze de games zal afspelen die jij wil natuurlijk.

Iswifter
Photon flash web browser

Laatst gewijzigd door apotheosis; 16-07-11 om 02:25.
  #3  
Oud 17-07-11, 10:42
janmetdeiphonepet janmetdeiphonepet is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 8
Standaard

@Apotheosis
Ik heb ondertussen puffin geprobeerd, doch deze blijft ook hangen als de game opstart.
Alleszins bedankt voor je hulp...ondertussen kan ik nu ook flash websites bekijken
  #4  
Oud 17-07-11, 13:53
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janmetdeiphonepet Bekijk bericht
@Apotheosis
Ik heb ondertussen puffin geprobeerd, doch deze blijft ook hangen als de game opstart.
Alleszins bedankt voor je hulp...ondertussen kan ik nu ook flash websites bekijken
Ja, mijn excuses hoor, tis daarmee ik er nog bijgezet had dat bij de uitleg stond er nog geen games worden ondersteund.

Ik denk wel dat er bij zijn die dat wel kunnen maar dan nog blijft het afwachten of dat vlot zal werken natuurlijk.

Ik heb vandaag een splinternieuwe app gevonden die nog maar 2dagen uit is nu maar kost helaas 7.99 euro en ik wil eerst de reviews afwachten. Die app zou flash games kunnen afspelen op de ipad en iphone maar zolang er geen meerdere positieve reviews opstaan koop ik deze niet, ik wil geen 7.99 euro in het water gooien.

puffin is idd wel goed om flash sites als flash filmpjes enzo af te spelen op de ipad en iphone en 0.79 cent is dan ook geen geld.

Heb je de app recess 4 in a row al eens gedownload? Dat is mss de app die je zocht?
  #5  
Oud 18-07-11, 20:15
janmetdeiphonepet janmetdeiphonepet is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 8
Standaard

Hoi,

Recess 4 in a row heb ik nog niet geprobeerd. Welk is de nieuwe applicatie van 7.99 Euro? Wil ze wel eens proberen.

Herman
  #6  
Oud 18-07-11, 22:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janmetdeiphonepet Bekijk bericht
Hoi,

Recess 4 in a row heb ik nog niet geprobeerd. Welk is de nieuwe applicatie van 7.99 Euro? Wil ze wel eens proberen.

Herman
Die nieuwe applicatie is afzetterij, daarmee dat ik wilde wachten tot wanneer er een aantal reviews waren, ik heb geluk want was ook van plan om die aan te schaffen .
  #7  
Oud 21-07-11, 12:27
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Een hele leuke game van het soort '4 op een rij" is Bejeweled 2, deze speel ik regelmatig op mijn iPad en kan je ook tegen andere spelen via je Facebook account;

Bejeweled 2 + Blitz voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
.
Reageren

Labels
connect4, four in a row, vier op een rij



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
5 icoontjes in een rij Jeroen1991 Jailbreak apps en thema's 9 10-10-10 23:30
Vijf apps op een rij op je beeldscherm? mireille123 Archief 1 02-02-10 10:20
5 iconen op een rij (niet op dock) Kettingzaag Archief 2 17-01-09 10:21
Kosten invoeren. De feiten op een rij. soCool Koopinformatie Nederland 15 16-03-08 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.