//

Volwaardige console

Volwaardige console discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Vind jij de ipad een volwaardige game console, denk jij dat dit alleen nog maar gaat groeien. Zullen er dadelijk alleen maar grotere games op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-08-11, 12:40
Idol Idol is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard Volwaardige console

Vind jij de ipad een volwaardige game console, denk jij dat dit alleen nog maar gaat groeien. Zullen er dadelijk alleen maar grotere games op gaan komen?

Zijn er ook mensen hier, die zijn xbox, ds of andere gaming console niet gebruiken door de ipad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-11, 12:50
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Ik heb een Xbox 360, maar de iPad is absoluut geen volwaardige vervanger. De iPad wordt bij ons overigens niet erg veel gebruikt voor actiegames, wel voor klassieke spellen en andere toepassingen zoals surfen, Facebook, Twitter..
  #3  
Oud 04-08-11, 20:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Idol Bekijk bericht
Vind jij de ipad een volwaardige game console, denk jij dat dit alleen nog maar gaat groeien. Zullen er dadelijk alleen maar grotere games op gaan komen?

Zijn er ook mensen hier, die zijn xbox, ds of andere gaming console niet gebruiken door de ipad?
Ik heb mijn ps3 weg gedaan omdat de meeste games de manier waarop deze gemaakt worden me nie echt aanstaan, tis nimmer zoals vroeger.
Op de ipad heb je dat wel; de games zijn veelal steengoed en in feite toch meer zoals vroeger ik denk maar aan 9mm,modern combat 2 en brothers in arms 2 en het leuke is je deze games op je grote tv kan afspelen via zo'n digital av adapter die via hdmi werkt en als ios 5 za uit zijn dan kan je draadloos via de apple tv gamen enz....

Maar er zijn anderzijds wel games die ik dan weer liever op de ps 3 speelt zoals smackdown vs raw en iss pro . Maar da zijn zowat de enige 2 die ik nog eens speelde maar het werd altijd minder en minder wegens tijdgebrek,daarmee de ps 3 weggedaan.

In feite zou apple een soort van controller of weet ik veel (of iemand anders) moeten uitbrengen waar mee je kan gamen dan, dat zou het gamen nog makkelijker maken met de ipad.
  #4  
Oud 18-12-11, 16:17
OlivierKolfsch OlivierKolfsch is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 9
Standaard

Nee, absoluut niet. Ik heb een gejailbreakte iPad en nog koop ik een spel als MW3 voor de Playstation, omdat iPad dit met alternatieve games zoals Modern Combat 3 nooit zou kunnen evenaren.
  #5  
Oud 18-12-11, 17:19
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ik denk wel dat er grote games op de iPad gaan komen, maar pas op de nieuwste generatie iPad's. Ik gebruik me iPad alleen voor om TV te kijken op me bed, af en toe twitter en gewoon lekker lui surfen, in plaats van achter je bureau zitten of een laptop op je schoot als je in bed ligt, is wat onhandig.

Wat ik wel kan zeggen is dat de iPad zeker wel de PSP, NDS, NDSi, 3DS verslaat. Ook de iPod touch verslaat deze consoles met gemak.

Je hebt op zo'n apparaat duizenden mogelijkheden en dat breid zich alleen maar uit. Op een PSP of een NDS is het heel simpel en lelijk afgewerkt. En qua prijs nemen mensen eerder een iPod touch of een iPad als een console om onderweg mee te spelen dan een PSP of een NDS. Je hebt tal mogelijkheden aan games die niet vervelen, en dat heb je bij de PSP of NDS wel.. Ook is de prijsklasse enorm verschillend. Je koopt geen spel van 40€ in de iTunes store. Voor de PSP, NDS, PS3 wel bij de Media Markt. Alleen kan je de iPad niet vergelijken met een PS3. Dat is gemaakt voor om te gamen. Er wordt speciaal games gemaakt ervoor.
__________________
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hardware: iPhone gebruiken als volwaardige carkit fabulaus iPhone Navigatie 3 11-11-09 16:41
Iphone Gaming Console?!? SlickAxe Archief 4 10-03-08 00:03
Bootstrap failed, see Console log! Koes Unlock [archief] 3 08-02-08 22:18
Bootstrap failed, see Console log! karel iPhone algemeen 0 07-11-07 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:39.