//

Games op tv.

Games op tv. discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een vraagje: zijn er nog maar games die net zoals Real Racing 2 HD gebruik maken van de tv? Dus dat alle actie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-11, 11:25
Nubotron Nubotron is offline
• iOS 4.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard Games op tv.

Ik had een vraagje: zijn er nog maar games die net zoals Real Racing 2 HD gebruik maken van de tv? Dus dat alle actie op het scherm plaatsvindt en de iPad meer als een soort controller, met op het scherm wat extra info, wordt gebruikt.
Alvast heel erg bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-11, 22:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nubotron Bekijk bericht
Ik had een vraagje: zijn er nog maar games die net zoals Real Racing 2 HD gebruik maken van de tv? Dus dat alle actie op het scherm plaatsvindt en de iPad meer als een soort controller, met op het scherm wat extra info, wordt gebruikt.
Alvast heel erg bedankt!
Als je zo'n kabeltje koop av digital adapter dan zie je alles wat je op je ipad ziet ook op je tv scherm en binnenkort zal je dat draadloos kunnen doen maar dan moet je een apple tv hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De beste games iphone 4 Games. jantje123 iPhone Games 13 23-12-10 15:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.