//

iPad 2 Wifi + 3G zonder internet abonnement

iPad 2 Wifi + 3G zonder internet abonnement discussie in iPad Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik had een vraagje... Mijn vader heeft een iPad 3 WiFi en wilt navigatie op zijn iPad. Nu weet ik dat dat niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-12, 17:48
Sliien Sliien is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 21
Standaard iPad 2 Wi-Fi + 3G zonder internet abonnement

Hallo allemaal!

Ik had een vraagje... Mijn vader heeft een iPad 3 Wi-Fi en wilt navigatie op zijn iPad. Nu weet ik dat dat niet kan i.v.m. het gebrek aan GPS.

Nu krijg ik (eindelijk ) ook een iPad en ik wil eigenlijk de iPad 3. Als ik nu de iPad 2 Wi-Fi + 3G koop en deze met mijn vader ruil, kan hij dan wel gewoon een navigatie gebruiken erop? Er zit dan geen internet abonnement bij.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-12, 21:58
Maurice4life Maurice4life is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Zwolle
Berichten: 7
Standaard

ja dat kan al je de ipad dan maar niet op flight mode hebt kan dat gewoon
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan ik een abonnement nemen voor iphone zonder internet bundel ? ceesboersen KPN 8 24-07-11 22:47
3G Internet zonder abonnement? Tunix Overige providers Nederland 5 09-12-10 10:13
BEN-abonnement en geen internet zonder Wi-Fi Sjonny Overige providers Nederland 12 08-01-10 12:30
Hoe internet ik op de 2G ZONDER Wi-Fi!? Inekee Archief 2 25-10-09 17:29
Installeren zonder Wi-Fi/internet via pc geforce86 Jailbreak apps en thema's 0 15-05-09 16:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.