//

iPad hoes welke is het beste.

iPad hoes welke is het beste. discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een iPad , nu wil ik graag een goede hoes en screenproteqtor , zie een hoop spul ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-11, 19:19
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard iPad hoes welke is het beste.

Ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een iPad , nu wil ik graag een goede hoes en screenproteqtor , zie een hoop spul maar wat is nou het beste en werkt het makkelijkst? Graag hoor ik jullie advies.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-11, 20:16
Subnet12 Subnet12 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Mijn dochter had mijn eerste ipad dit weekend laten vallen, en hij was jammer genoeg uit de hoes gegleden. Met als resultaat een gebroken scherm . Daarom heb ik voor mijn ipad2 volgende hoes besteld (met screenprotector)

Survivor _ iPad - Griffin Technology

In de hoop, dat deze het einde van zijn garantie periode haalt . Eind deze week moet ik die normaal hebben, kan ik je volgende week laten weten of het een werkbaar model is
  #3  
Oud 03-11-11, 22:25
ffkijke ffkijke is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 12
Standaard Hoe zet ik muziek op mijn iPad

Snds precies een week bezitter va de iPad en al een paar je gebeld met de helpdesk: het lukt mij NLM. Niet om muziek vanuit mijn Windows PC gedownloade muziek op mijn iPad te krijgen. Kan alleen cd's er op zetten.
Heeft iemand een gegoede tip?

Dank alvast,

Flikje
  #4  
Oud 04-11-11, 11:21
remcob remcob is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 26
Standaard

@ffkijke; je kan je gedownloade muziek in itunes slepen en dan syncen. Nooit problemen mee gehad. Ik koop nooit cd's maar luister alleen gigs of streams.

@nance30; kwa case vind ik de Clamcase echt de top, maarja het is wat je zoekt he. Zoek je bescherming of gemak met een keyboard, etc. Duizend en één mogelijkheden.

Voor bescherming lijkt de case die Subnet post erg degelijk. Otterbox heeft ook dat soort cases.

Wil je een hardcase met keyboard dan is de Clamcase de case die je moet hebben.

ClamCase iPad Keyboard Case & Stand



Grt. Remcob
  #5  
Oud 04-11-11, 20:36
ffkijke ffkijke is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 12
Standaard

Remcob,

Dank voor je tip. Dat slepen heb ik al een geprobeerd maar waar sleep,ik dat naar toe dan?

Thans voor je reactie,

Groets,

Ffkijke
  #6  
Oud 04-11-11, 21:09
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ffkijke Bekijk bericht
Remcob,

Dank voor je tip. Dat slepen heb ik al een geprobeerd maar waar sleep,ik dat naar toe dan?

Thans voor je reactie,

Groets,

Ffkijke
In itunes ga je naar je muziekbibliotheek. Dan klik je op bestand toevoegen of map toevoegen in het uitrolmenu bestand in itunes. Slepen naar de bibliotheek werkt ook. Je hangt je ios apparaat aan itunes en dan synchroniseert deze. Wanneer dat gebeurt, check dan in het tabblad muziek van je ios apparaat of muziek aangevinkt staat om te synchroniseren. Is dat niet het geval: alsnog doen en dan nog eens synchroniseren door op toepassen te klikken.

Laatst gewijzigd door Pat3766; 04-11-11 om 23:04.
  #7  
Oud 04-11-11, 23:02
ffkijke ffkijke is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 12
Standaard

Geweldig bedankt voor je snelle reactie!

Ik ga het morgen gelijk proberen, klinkt eigenlijk heel simpel.....hopelijk ontstijg ik het 'Nerd' niveau en gaat het mij ook lukken.....


Groets,

Ffkijke
  #8  
Oud 05-11-11, 14:44
ffkijke ffkijke is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 12
Standaard

HEy,

Ik heb goed nieuws, het is gelukt!! Bijna te simpel om te vragen.... maar ja achteraf dan.

Ik ben er erg blij mee. Kan ik op dezelfde manier ook filmpjes die ik opgenomen heb met mijn fototoestel er op zetten?

Groets,

ffkijke
  #9  
Oud 05-11-11, 14:45
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Absoluut! Succes daarmee.
  #10  
Oud 05-11-11, 21:07
ffkijke ffkijke is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 12
Standaard

Tja dat lukt dus niet... Wel de filmpjes die ik heb gemaakt met een camera. De filmpjes met mijn fototoestel, staan wel in de wacht in iTunes maar ik kan ze niet syncen.

Heb jij een oplossing of verklaring?

Groets,

Ffkijke
  #11  
Oud 06-11-11, 17:19
Subnet12 Subnet12 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

je filmpjes moeten in mp4 formaat staan, anders worden deze niet herkend door itunes

Nu over die case van griffin waarover deze thread gaat

Heb ze nu 4 dagen in gebruik, eerste dag serieus wat problemen gehad, om die goed aansluitend te krijgen. Dat is me ondertussen gelukt, ziet er stevig en degelijk uit. Maar ik ga het niet proberen om mijn ipad van tafel te gooien, om te zien of deze het overleeft.
Maar met die case rond mijn ipad2, weegt die wel 900 gram, en dat voelt als zwaar aan. Dus ik vrees dat ze wat overkill is voor gewoon gebruik.

Maar als je 4-5 jarigen in huis rondlopen hebt, denk ik niet dat ze overbodige luxe is, de toekomst gaat het uitwijzen
  #12  
Oud 06-11-11, 17:22
remcob remcob is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 26
Standaard

Wellicht moeten deze geconverteerd worden om op een ios apparaat afgespeeld te kunnen worden.

Je kan overigens ook als je in het hoofdscherm van iTunes zit je muziek of andere bestanden erin slepen. Je ziet links boven de categorieën staan zoals muziek, foto's, films etc. Als je dan bijvoorbeeld een mp3 naar de categorie muziek sleept wordt deze daar ook heen gekopieerd en dus in je bibliotheek gezet.

Succes.

Grt. Remco
  #13  
Oud 07-11-11, 12:06
frank1964 frank1964 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 28
Standaard

Is het een idee om het hier on topic te houden. De bedoeling is dat we hier praten over iPad accessoires. Voor andere zaken is het iPad algemeen forum.
  #14  
Oud 24-12-11, 16:53
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

De switcheasy Canvas is idd Nice maar ik ben ondertussen aan mijn tweede en ook bij deze zijn er scheurtjes in de hoekjes van de harde Shell....

Ben nu op zoek naar een goede sleeve
  #15  
Oud 25-12-11, 12:21
Stefney Stefney is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 9
Standaard

als je ipad alleen thuis gebruikt heb je geen screen protecter nodig. dan is het onnodig geld verspillen, ga je hem vaak meenemen naar andere plaatsen (werk, familie,...) dan zou ik het wel aanraden

ik heb een protecter voor de achterkant + nog een stander? staander? (geen idee hoe je het noemt) waar je hem rechtop kan plaatsen, dit is ook zeer handig, kan je tv kijken zodat je de ipad niet hoeft vast te nemen (leuk voor in bad, ipad op kastje en tv kijken haha )
__________________
verstuurd met mijn nokia 3310
  #16  
Oud 26-12-11, 17:19
M kok M kok is offline
• iOS 4.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

De xcover is erg mooi en handig weet iemand ook een goed adres voor reparatie ipad2 simkaartreader in omgeving Enschede de simkaart kan er niet meer uit gehaald worden. de Xando medewerker heeft geprobeerd om deze er met een mesje uit te halen maar is niet gelukt en dit al bij de eerste dag van aankoop echt balen! Contactpuntjes blijken ook beschadigd, heb ook een brief naar Apple in Ierland gestuurd voor klacht geen garantie!
  #17  
Oud 16-12-12, 17:58
berryenanita berryenanita is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard

Heb een site gevonden met leuke goedkope iPad accessoires.
iPad accessoires. Alles voor uw iPad. Bestel nu. Phonegigant.nl
Ze hebben zowel goedkope accessoires als merkproducten.
  #18  
Oud 27-12-12, 03:59
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Ik heb zelf een Book-Book case van Twelve South. Zijn niet goedkoop maar ik vind de uitstraling van zo'n ouderwets in leer gebonden boek wel erg gaaf. Daarnaast is je iPad ook optimaal beschermd, hij kan er absoluut niet uitvallen, meerdere standen om hem in te zetten en met een rits volledig afsluitbaar. En na een half jaar gebruik ziet de case er ook mooi "oud" uit door wat slijtage op het leer.

Onder andere te koop in de Appleshop (heb 'm bij de Appleshop naast station Rotterdam Centraal gekocht).
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...

Laatst gewijzigd door Gilles111; 27-12-12 om 04:06. Reden: 2 berichten samengevoegd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Officiele unlock aanvragen. Welke site is het beste? 7donjuan7 Unlock 10 21-04-11 19:03
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? McShaker iPhone accessoires en onderdelen 4 18-02-11 00:30
Welke provider kan ik het beste nemen? gon1234abcd Overige providers Nederland 15 13-08-09 19:05
iPhone 3G: Welke UNLOCK is het beste?? Brinkster Unlock 16 04-02-09 20:03
Welke Photoshop het beste? jeremy14 Jailbreak apps en thema's 16 02-08-08 20:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:24.