//

Clamcase niet leverbaar in Nederland? Alternatieven voor de clamcase?

Clamcase niet leverbaar in Nederland? Alternatieven voor de clamcase? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind de clamcase echt een prachtig ding en zit er aan te denken die aan te schaffen. Waarom dan niet meteen een laptop gekocht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-01-12, 10:42
Bananenbennie Bananenbennie is offline
• iOS 6.1.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 85
Standaard Clamcase niet leverbaar in Nederland? Alternatieven voor de clamcase?

Ik vind de clamcase echt een prachtig ding en zit er aan te denken die aan te schaffen. Waarom dan niet meteen een laptop gekocht zullen sommige denken maar das weer een andere discussie.. Feit is dat ik de iPad gekregen heb en dat ik er zoveel mogelijk mee wil gaan doen en dat typen op het screen vind ik maar niks. Een los toetsenbord heeft ook niet mijn voorkeur.

Enige probleem met de clamcase is volgens mij dat ie niet in Nederland leverbaar is? Bestellen via markplaats of ebay is ook niet echt een optie want ik moet de bon aan mn baas laten zien

Is er in Nederland iets soortgelijks te krijgen? Of toch ergens te bestellen?

Gebruikerservaringen van de clamcase zijn hier uiteraard ook zeer welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-12, 12:52
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Voor 3 tientjes heb je tegenwoordig een bluetooth keyboardcase bij de Xenos.
Hier kun je geen buil aan vallen lijkt mij. Een clamcase is wel leuk, maar die heb je in vele soorten en maten. Maken je ipad dikker. en bieden mogelijk minder minder bescherming dan een reguliere case.
Zeker als je kijkt naar de aanschafprijs van de ipad ,en de prijs van een gemiddelde case. Dan kun je voor die 30 euro bijna geen miskoop hebben.
  #3  
Oud 08-01-12, 20:59
Bananenbennie Bananenbennie is offline
• iOS 6.1.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 85
Standaard

helemaal niet duur nee, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar wat stevigers
  #4  
Oud 08-01-12, 22:45
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Stevigers zoals in otterbox?
Ik ben bang dat het een keuze moet worden tussen optimale bescherming Of toetsenbord.
  #5  
Oud 09-01-12, 06:10
Bananenbennie Bananenbennie is offline
• iOS 6.1.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 85
Standaard

Het mooie van de clamcase is dat hij beide biedt

Maar nog steeds niet in Nederland te verkrijgen dus?
  #6  
Oud 10-01-12, 13:57
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bananenbennie Bekijk bericht
Het mooie van de clamcase is dat hij beide biedt

Maar nog steeds niet in Nederland te verkrijgen dus?


Noem mij een merk of leverancier die dat verkoopt, en als je in de US wat besteld krijg je toch gewoon een factuur. Weliswaar in dollars maar dat moet toch geen ramp zijn?
  #7  
Oud 08-04-12, 11:42
Sinjaz Sinjaz is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Arrow Resellers

Ik mailde het en. Ik kreeg een bericht terug in het engels maar als een van jullie geen engels kan heb ik het vertaald.
EN-
The best option for you, if you need to receive the case sooner. is order ClamCase® from our International Resellers at B&H (clamcase), Adorama (Shop clamcase Brands | Adorama, the Photography People) and Powermax (Mac Computers - Used Macs, Apple Refurbished Macs, Apple Computers | PowerMax).

NL-
De beste optie voor u, als u de Hoesje eerder moet krijgen. het bestellen van onze internationale verkopers zoals B&H - clamcase Adorama- Shop clamcase Brands | Adorama, the Photography People Powermax- Mac Computers - Used Macs, Apple Refurbished Macs, Apple Computers | PowerMax
________________________________________________________________

Zelf vind ik PowerMax nog de beste.

-John
  #8  
Oud 11-04-12, 15:25
Th00mz Th00mz is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Ikzelf was ook opzoek naar een clam case of ander toetsenbord case voor mijn ipad. Nu bedacht ik me dat ik nog een wireless keyboard had liggen die ik bij me iMac had gekregen (ik wou een keyboard met numbpad dus heb de bedrade er bij gekocht). Aangezien ik elke dag in de trein zit, en in de intercity's klaptafeltjes zitten is dit ideaal. Ik heb het toetsenbord nu steeds standaard bij me in me rugtas. (ding weegt niets) en pak hem alleen als ik in de trein of op school zit. Echt super werkt het, net of je op de computer werkt, want alle functie toetsen doen het ook. (Helderheid, geluid hard/zacht, muziek play vooruit etc).

Moet alleen nog even iWork hebben voor het echte typ werk. Maar eerst maar weer eens opwaarderen dat iTunes tegoed.. Morgen komt Max Payne ook al op de iPad.. oei oei.

maar al met al, ikzelf vind het als je opzoek bent naar een keyboard voor je iPad en je bent veel onderweg en/of je moet af en toe verslagen typen.. dat dit de beste oplossing is! En het typt uiteraart ook nog eens perfect zoals je op je mac gewend bent.
Even een foto hoe ik er bij zit in de trein:
Spoiler
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad CLAMCASE cwegh iPad algemeen 17 08-02-12 15:22
iPhone 4 32gb niet leverbaar? koen2709 Odido (T-Mobile) 41 24-08-10 11:40
Alternatieven voor cydia programma's gezocht belmaniak Archief 3 14-09-09 20:44
Iphone via GSM.Nl niet meer leverbaar !!!! Max01 Koopinformatie Nederland 68 11-01-08 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.