//

Book case voor New iPad (3)

Book case voor New iPad (3) discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb nu een week mijn new ipad, en deze bevalt mij prima. Nu was ik redelijk door mijn budget heen, en heb dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-04-12, 00:15
Dutchgio Dutchgio is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 166
Standaard Book case voor New iPad (3)

Hallo
Ik heb nu een week mijn new ipad, en deze bevalt mij prima.
Nu was ik redelijk door mijn budget heen, en heb dus een goedkope book case bij de xenos gekocht. Opsich een prima case, maar de magneten sluiten niet al te best. Als ik mijn ipad schuin houd, valt de "bovenkant" die met magneten vast zou moeten zitten over het scherm heen, naar beneden. Hier baal ik een beetje van. Ook zit er geen magneet voor het scherm aan en uit te laten gaan als je de case open en dicht klapt - auto wake/sleep mode. Bij de xenos hebben ze het blijkbaar niet zo met magneten.
En nu blijkt ook nog dat de plek waar deze magneet normaal zit, ook nog eens op een andere plek zit, waardoor de cases van de ipad 2 met zo'n magneet dus niet werken op de nieuwe ipad, aldus de webshop van coolblue.
Iemand een voor de new ipad gemaakte book case, met goede magneten, en wake/sleep mode via magneten??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-04-12, 07:44
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Switcheasy Canvas, niet goedkoop maar wel goede bescherming.
En geleverd met screenprotector koptelefoon en Dock connector bescherming. Natuurlijk met sleep wake functie. Dit werkt prima.
  #3  
Oud 26-04-12, 09:47
Dutchgio Dutchgio is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Switcheasy Canvas, niet goedkoop maar wel goede bescherming.
En geleverd met screenprotector koptelefoon en Dock connector bescherming. Natuurlijk met sleep wake functie. Dit werkt prima.
heb net even gegoogled, vond hem onder andere hier:

SwitchEasy Canvas iPad 3 Black - Appelhoes

en ook hier zijn ze in prijs-verhouding te vinden:

SwitchEasy Canvas Folio Black voor Apple iPad 2 / 3

ziet er opsich prima uit.
misschien overwegen om deze te kopen
  #4  
Oud 27-04-12, 15:20
Merlijn3 Merlijn3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutchgio Bekijk bericht
heb net even gegoogled, vond hem onder andere hier:

SwitchEasy Canvas iPad 3 Black *-*Appelhoes

en ook hier zijn ze in prijs-verhouding te vinden:

SwitchEasy Canvas Folio Black voor Apple iPad 2 / 3

ziet er opsich prima uit.
misschien overwegen om deze te kopen
Handig dat google shopping, nog nooit eerder gebruikt. Heb 'm in ieder geval nu voor het goedkoopst kunnen bestellen 44euro.
  #5  
Oud 28-04-12, 22:04
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Das goedkoper dan waar switcheasy hem zelf voor aanbied op zijn website netjes.
  #6  
Oud 01-05-12, 22:46
OlafOtten OlafOtten is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 18
Standaard

Gear4 wrap stand, erg fijne en stevige case!
  #7  
Oud 23-05-12, 13:51
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Heb sinds kort ook de nieuwe ipad en deze wordt inderdaad wat warmer dan de ipad 2.

Nu vroeg ik me af of een case zoals bv. de switcheasy canvas dan niet nadelig voor de nieuwe ipad is omdat de nieuwe ipad dan zijn warmte niet kwijt kan ?
  #8  
Oud 25-05-12, 18:15
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Iemand een reactie over de warmte die niet weg kan door de een case zoals de switcheasy Canvas. De achterkant is dan bedekt, maar is dat niet nadelig voor de warmte van de nieuwe iPad die dan niet weg kan ?
  #9  
Oud 25-05-12, 21:07
Dutchgio Dutchgio is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Iemand een reactie over de warmte die niet weg kan door de een case zoals de switcheasy Canvas. De achterkant is dan bedekt, maar is dat niet nadelig voor de warmte van de nieuwe iPad die dan niet weg kan ?
ik heb de ipad 3 nu een paar maanden, inderdaad ook een case die volledig over de ipad heenzit, en de voorkant kan heen en weer geklaptworden.

nu is het zwart, mogelijk nepleer, maar wat boeit dat, wat natuurlijk zonlicht niet weerkaatst als wit dat doet, als je opgelet hebt met natuurkunde
maar ik heb er hier in het 'tropische' nederland nog geen last van, ook buiten in het zonnetje niet. de ipad wordt wel heel iets warm, voooral op de hotspot, maar als dat het probleem is is het wel heereeeel minimaal.
in de vakantie ga ik naar frankrijk, het is nog even afwachten hoe de ipad dan functioneert, maar ik ga uit van het beste, aangezien mijn mobiel nu meestal warmer is dan mijn ipad.
  #10  
Oud 29-05-12, 17:38
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Maar kan de warmte van de nieuwe ipad dan wel genoeg "wegstromen" als de achterkant is bedekt dmv een case ? (zoals de switcheasy canvas).
  #11  
Oud 29-05-12, 18:00
Dutchgio Dutchgio is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 166
Standaard

ik heb hier geen last van, mijn mobiel word warmer, snap dat ge*** niet van sommige mensen en klachten over het warm worden, 5 graden warmer dan de ipad 2, en daar heeft nooit iemand over geklaagd.
het valt echt wel mee. ik ze dat je de nieuwe ipad al hebt, ga bijvoorbeeld eens een grafisch zwaarvspel spelen, zoals infinityblade2 terwijl je in de zon zit, al schijnt die niet echt volledig vandaag,...

iemand die niet dit soort tech nieuws leest, en de berichten over het warm worden van de ipad niet kent, en er dus net op let, zal het helemaal niet opvallen, met of zonder hoes.

apple is niet zomaar een merk,vdie weten echt wel wat ze doen door middel van tests etc...
  #12  
Oud 30-05-12, 23:01
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Ik klaag ook niet over de dat de nieuwe iPad warm wordt.
De vraag is alleen of het erg is dat de warmte niet kan wegvloeien omdat de case er aan de achterkant omheen zit.

Bij mij wordt de iPad trouwens warm aan de bovenkant indien je de iPad in landsape mode vast houdt en de home button links zit. Klopt ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Book overzetten van pc naar iPad lange76 iPad Apps 3 12-01-12 21:16
Ervaringen Book Book of Sena? pdavie2311 iPhone accessoires en onderdelen 3 22-12-11 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.