//

Tacx Bracket for Tablets

Tacx Bracket for Tablets discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Onder jullie zullen er gegarandeerd ook wel (mountain)bikers zijn die bij slecht weer wel eens op de rollen rijden. Maar op rollen rijden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-13, 17:16
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Question Tacx Bracket for Tablets

Hoi allemaal,

Onder jullie zullen er gegarandeerd ook wel (mountain)bikers zijn die bij slecht weer wel eens op de rollen rijden. Maar op rollen rijden kan nogal eens saai worden. Ik ben dus op zoek gegaan naar een bike mount voor de ipad.
Niet om 'm outdoor te gebruiken, doch enkel om 'm te monteren als ik op de rollen ga fietsen (geen losse rollen, maar type Tacx Satori) en ondertussen een filmpje wil kijken, de krant lezen, beetje surfen, mails checken enz.

Heeft er iemand ervaring met deze mount :
Bike MOTION Awards » Fiets.nl - Race en MTB website

Of zijn er onder jullie die een alternatief hebben, al dan niet een doe-het-zelf variant.

Misschien een bijkomend vraagje voor zij die de ipad reeds als trainings-assistent zouden gebruiken, welke apps gebruiken jullie ?

Grtz.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-13, 12:54
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Ik heb me ondertussen de Tacx bracket for tablets (T2092) aangeschaft en het is een superleuke gadget. Montage in minder dan vijf minuten. Tablet erin en trainen maar. Ondertussen mail checken, krant lezen, facebooken, muziek luisteren.

De tablet (iPad) zit er ook stevig in, en staat zodanig voor het stuur dat de tablet nog makkelijk te bedienen is, doch zonder het risico dat er zweet op zou druppen.

Echt een aanrader voor de "rollenrijder" en tabletgebruiker.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Moet je een front camera bracket hebben? benofzo iPad accessoires en onderdelen 0 13-06-13 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:00.