//

Ipad 4 camera connection Kit werkt sloom

Ipad 4 camera connection Kit werkt sloom discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond allemaal, Ik heb even een vraagje. Heb deze zomer een ipad camera connection kit voor mijn Ipad 4 gekocht. Daarnaast heb ik er ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-14, 19:47
Matthijsy Matthijsy is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 4
Standaard Ipad 4 camera connection Kit werkt sloom

Goedenavond allemaal,

Ik heb even een vraagje. Heb deze zomer een ipad camera connection kit voor mijn Ipad 4 gekocht. Daarnaast heb ik er ook een voor de ipad 3 van mijn ouders gekocht.

Nu was ik die van mij net aan het testen en het eerste wat me al opviel was dat hij er op de kop in moest. Deed ik hem netjes met de bestickering naar boven dan kwam er geen import schermpje. Toen ik daar eindelijk achter was duurde het ook een stuk langer dan op de Ipad 3 voordat ik de foto's zag (1,5 minuut ongeveer tegen 5 seconde ofzo op de Ipad 3). Het importeren van 3 foto's duurde ongeveer 1,5 minuut op mijn Ipad 4 terwijl het 15-20 seconde duurde op de Ipad 3.

Nu is mijn vraag, ligt dit aan het feit dat de Ipad 4 is uitgerust met de Lightning connector of werkt het connectie kitje niet goed?

Matthijs Vos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
camera connection kit, ipad3, ipad4, sloom



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Camera Connection Kit werkt niet in iOS 6 Rikny iPad algemeen 4 30-10-12 11:59
ipad 2 video via camera connection kit peterpijpelink iPad accessoires en onderdelen 12 14-06-12 22:46
ipad camera connection kit video didelf iPad accessoires en onderdelen 1 30-01-11 10:58
Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd niels323f iPad accessoires en onderdelen 1 14-11-10 23:44
iPad Camera Connection Kit VisionRoy iPad accessoires en onderdelen 216 15-10-10 08:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.