//

Mijn iPad maakt geen goede Wi-Fi verbinding

Mijn iPad maakt geen goede Wi-Fi verbinding discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb overal al gezocht en alles al uitgeprobeerd maar mijn iPad Mini maakt geen goede Wi-Fi verbinding meer. Als ik een verbinding met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-06-15, 14:04
chrisdijkstra chrisdijkstra is offline
 
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 3
Standaard Mijn iPad maakt geen goede Wi-Fi verbinding

Hallo!

Ik heb overal al gezocht en alles al uitgeprobeerd maar mijn iPad Mini maakt geen goede Wi-Fi verbinding meer. Als ik een verbinding met mijn KPN router wil maken komt hij steeds met de melding 'Wachtwoord onjuist" of "kan geen verbinding maken met dit netwerk''. Ik heb van onze router het wachtwoord al verandert, frequentie gewijzigt, fabrieksreset etc.

Toen ik de router compleet had gereset had mijn iPad voor een paar minuten verbinding en toen viel hij weer weg.

Ook heb ik de netwerkinstellingen van de iPad gereset en de fabrieksinstellingen hersteld. Dit echter zonder resultaat...

Als ik bij vrienden kom en ik wil verbinding maken met hun router (van Ziggo) lukt dit wel, echter ik moet niet verder dan 5 meter gaan zitten want dan valt de verbinding weer weg. Het rare is echter, De iPad Air hier in huis heeft nooit problemen met de verbinding met de router net als mijn Samsung Galaxy en andere apparaten.

Nu wil ik graag de Wi-Fi antenne (Flex Cable) vervangen.

Mijn vraag is nu... Zal dit nut hebben? Of is dit een probleem met het moederbord?

Groet,

Chris Dijkstra
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-06-15, 14:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisdijkstra Bekijk bericht
Mijn vraag is nu... Zal dit nut hebben?
Nee, want een antenne is een passief element. Eventueel is de micro-SMA connector losgekomen. Die connector kan je weer vastklikken.
  #3  
Oud 10-06-15, 14:50
chrisdijkstra chrisdijkstra is offline
 
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 3
Standaard

Thanks! Ik ga binnenkort even kijken.
  #4  
Oud 10-06-15, 16:58
chrisdijkstra chrisdijkstra is offline
 
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 3
Standaard

De connectoren zaten alle 2 gewoon goed vast...
  #5  
Oud 30-06-15, 09:15
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ik zou het eerder in de router van kpn zoeken .... zijn ondingen
bij mij thuis nooit geen problemen met mijn eigen router bij mijn moeder (kpn) altijd gedonder met de Wi-Fi
heb dit ook in het verleden gehad met de routers van ziggo (ubee router ) ook problemen mee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPad kan geen verbinding krijgen met Wi-Fi, terwijl mijn Iphone dat wel heeft. Marina1 iPad algemeen 7 07-08-16 22:42
Mijn iphone maakt afentoe geen verbinding Esmeralda2007 iPhone algemeen 4 18-11-14 17:52
Ipad 2 maakt geen verbinding met Wi-Fi van Ziggo basvandepas Wi-Fi 27 23-02-14 10:19
iPad maakt geen verbinding met netwerk Tony iPad algemeen 0 26-04-13 12:50
Ipad 3 maakt geen verbinding met laptop (windows XP) stevenalt iPad algemeen 0 05-11-12 16:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:06.