//

Waar Apple Pencil kopen in Nederland

Waar Apple Pencil kopen in Nederland discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb ondertussen mijn iPad pro al een week in bezit maar spijtig genoeg nog altijd geen Apple Pencil kunnen bemachtigen . Weet soms iemand waar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-15, 14:54
Bylgus Bylgus is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard Waar Apple Pencil kopen in Nederland

Heb ondertussen mijn iPad pro al een week in bezit maar spijtig genoeg nog altijd geen Apple Pencil kunnen bemachtigen .

Weet soms iemand waar ik de Apple Pencil op korte termijn zou kunnen kopen in Nederland .

Blijkbaar heeft de Apple store Louvre (Frankrijk) en de Apple store Brussel de Apple pencil regelmatig op voorraad maar spijtig genoeg is dit geen optie voor mij.
Heb de Belgische Apple store gebeld vrijdag en die hadden de Apple pencil donderdag op voorraad maar was vrijdag alweer uitverkocht.
Nu vroeg ik me af of er al mensen zijn die de Apple pencil hebben gekocht in een Nederlandse Apple store of Apple reseller .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-15, 22:07
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

Via de online Apple Store, is afgelopen maandag afgeleverd door DHL.
__________________
~ An Apple a day keeps Microsoft away ~
  #3  
Oud 25-11-15, 23:40
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Yep, is hier ook binnen.
__________________
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weet iemand waar ik Poetic Atmosphere Case for Apple iPhone 5 kan kopen? iJoris iPhone accessoires en onderdelen 4 26-10-12 22:07
Officiële Apple iPhone Bluetooth Headset kopen in Nederland ? iPhoneRobin iPhone accessoires en onderdelen 4 02-07-08 17:21
Apple iPhone Stereo Headset kopen, waar? Emiel Janson iPhone accessoires en onderdelen 2 24-06-08 12:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.