//

lightning kabel

lightning kabel discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een raar gevalletje; Het volgende ik heb een ipad air 2, lightning kabel stuk, dus naar de winkel nieuwe kabel gekocht, (ben langs ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-04-16, 22:19
Grasper Grasper is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 7
Stuur een bericht via ICQ naar Grasper Stuur een bericht via MSN naar Grasper
Standaard lightning kabel

Ik heb een raar gevalletje;

Het volgende ik heb een ipad air 2, lightning kabel stuk, dus naar de winkel nieuwe kabel gekocht, (ben langs een gerenomeerde winkel gegaan), nu heb ik de verpakking niet meer maar kan me herinnering dat het niet in een apple doosje zat, was een of ander ander merk. Nu staat er op de kabel wel heel mooi gedrukt, designed by Apple in Calafornia assembled in china dwh5017bvwwI.

Nu begon de oplader eigenlijk vrij snel problemen te vertonen dus gedacht dat dit aan de connector van mij ipad lag. Het probleem wat vertoond word is dat de ipad niet oplaad soms wel soms niet. Het is dus niet zo dat mijn ipad zegt dat het dit accessoires niet ondersteund word. Omdat ik zo een goedkope chine kabel gekocht heb.

Nu, kreeg ik vandaag mijn nieuwe iphone 6s binnen met een nieuwe kabel, en je raad het al, deze lightning kabel werkt prima op mijn ipad.

Zou dit dan toch echt te maken hebben dat ik een niet origenele kabel heb gekocht van apple?

Iemand suggesties??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-16, 07:38
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

inderdaad goedkopere kabels laden soms niet
en je hebt ook nog eens kans op schade aan iphone/ipad en lader

kunt ook beter een goede kabel kopen van bv belkin ofzo die gaan ook veel langer mee
  #3  
Oud 26-04-16, 10:24
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grasper Bekijk bericht
Zou dit dan toch echt te maken hebben dat ik een niet origenele kabel heb gekocht van apple?
Ook gerenommeerde winkels verkopen alternatieve kabels hoor....jij zou dan een niet originele kabel hebben maar die is dan niet van Apple maar van een ander merk.
  #4  
Oud 26-04-16, 13:43
Grasper Grasper is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 7
Stuur een bericht via ICQ naar Grasper Stuur een bericht via MSN naar Grasper
Standaard

Ik zal van het weekend eens terug naar die zaak, want heb er wel de volle mep voor betaald, dus zal wel eens even verhaal gaan halen.

Want ben me wel degelijk van bewust dat die goedkope rommel te nadele van je iphone/ipad is.
  #5  
Oud 26-04-16, 18:40
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

eerlijk gezegd vind ik de originele oplaad kabel die je bij je dure iphone krijgt ook maar rommel gaan ook zeer snel kapot om maar niks over de headset te zeggen ....
  #6  
Oud 26-04-16, 19:07
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
eerlijk gezegd vind ik de originele oplaad kabel die je bij je dure iphone krijgt ook maar rommel gaan ook zeer snel kapot om maar niks over de headset te zeggen ....
Helemaal mee eens, hier al vaker binnen een jaar een nieuwe kabel moeten kopen. Dit terwijl ik de kabel altijd netjes gebruik en niet 4x per dag oprol in m'n tas doe etc.
  #7  
Oud 18-07-16, 12:44
bvstrien bvstrien is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 110
Standaard

Welke lightning kabel raden julie aan die prefect werken zoals de originele, maar niet origineel van Apple zijn ivm de beroerde kwaliteit? Ik hoor veel over Belkin, Apple verkoopt ze zelfs zelf in hun apple webshop en deze zijn ook nog in kleur van de iphones verkrijgbaar ook.
  #8  
Oud 18-07-16, 13:55
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik heb voor in de auto en zo om mee te nemen in de rugtas met de powerbank een keer een paar van die kabels met vilt buitenkant via AliExpress gekocht en die werken voor mij prima. Nog nooit problemen mee gehad. Zeker d stevigheid van die vilt buitenkant is erg prettig.
  #9  
Oud 18-07-16, 14:08
bvstrien bvstrien is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 110
Standaard

Top, thanx.
  #10  
Oud 18-07-16, 18:40
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

Belkin ben ik al jaren tevreden over gaan veel langer mee als de originele
  #11  
Oud 18-07-16, 20:51
bvstrien bvstrien is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 110
Standaard

Ben toch ook maar voor de Belkin gegaan 😊
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
lightning kabel Gamebusters iPhone accessoires en onderdelen 1 17-01-14 01:11
Lightning-naar-USB-kabel Roy94 iPhone accessoires en onderdelen 2 08-12-13 13:48
Lightning kabel iPhone 5 DaMeastro iPhone accessoires en onderdelen 5 10-11-12 20:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:38.