//

mijn ipad doet het niet meer

mijn ipad doet het niet meer discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op de knop druk zegt hij dat Siri niet beschikbaar is en hij doet het niet op het internet, wat kan dat wezen? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-16, 18:30
becris becris is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 10
Standaard mijn ipad doet het niet meer

Als ik op de knop druk zegt hij dat Siri niet beschikbaar is en hij doet het niet op het internet, wat kan dat wezen? Hij zegt dat ik hem op internet aan moet sluiten, maar ik weet niet hoe dat moet. Wie kan mij helpen betreft apple iPad
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-16, 18:37
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Verbinden met je Wi-Fi netwerk.
Anders even kijken of je instellingen voor mobiel internet juist ingesteld staan.

Laatst gewijzigd door Otje82; 18-11-16 om 18:38. Reden: Toevoeging
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na het vervangen van mijn batterij doet Iphone 5s het niet meer? 0Dennis iPhone algemeen 7 15-02-15 22:31
mijn oorluidspreker doet het niet meer fruitema iPhone algemeen 3 25-04-13 02:57
iPhone: Help, mijn iPhone doet het niet meer na UPDATE 3.0! JohnKoot Jailbreak 3 18-01-10 17:34
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. sandertjuh89 iPhone algemeen 18 20-12-09 22:44
Help! Nieuwste update gedaan en nu doet mijn iphone 2G het niet meer!??? Wollie85 Archief 2 18-06-09 19:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.