//

Sticker op scherm en achterkant iPad 2

Sticker op scherm en achterkant iPad 2 discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een keer bij iemand gezien, die had op zijn iPad 1 een matte sticker op het scherm. Dat zag er heel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-11, 17:08
matsoft matsoft is offline
• iOS 2.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 30
Standaard Sticker op scherm en achterkant iPad 2

Hallo allemaal,

Ik heb een keer bij iemand gezien, die had op zijn iPad 1 een matte sticker op het scherm. Dat zag er heel mooi uit want het scherm werd daardoor een stuk minder snel vies. Er zaten ook geen bubbels onder. Ook had jij hij op de achterkant een doorzichtige sticker geplakt. Hierdoor werd de iPad goed beschermd en mooi.

Weet iemand of dit ook beschikbaar is voor de iPad 2? En zo ja, hoe heet het en hoeveel kost dat. Ik kan het niet vinden.

Groeten,
MatSoft
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-11, 18:18
Amien Amien is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 88
Standaard

BodyGuardz iPad 2 Full Body - Appelhoes

ik heb deze op de ipad 2 zitten .. prima bescherming samen met de smart cover. Absoluut geen spijt van.

Heb deze ook op de iphone zitten
__________________
[h2]blacksn0wed RC3[/h2]
  #3  
Oud 21-07-11, 10:29
ernstt ernstt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 27
Standaard

hier
ipad 2 BodyGuardz | eBay
  #4  
Oud 21-07-11, 13:57
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Ik vond het vreselijk die sticker op mijn scherm!
Ik heb nu de Muvit Snow Clip Case, die beschermt je iPad perfect en ook erg handig in gebruik!


Muvit Snow Clip Swivel Beschermhoes voor iPad 2 | iPadToday.nl
.
  #5  
Oud 25-07-11, 12:06
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matsoft Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb een keer bij iemand gezien, die had op zijn iPad 1 een matte sticker op het scherm. Dat zag er heel mooi uit want het scherm werd daardoor een stuk minder snel vies. Er zaten ook geen bubbels onder. Ook had jij hij op de achterkant een doorzichtige sticker geplakt. Hierdoor werd de iPad goed beschermd en mooi.

Weet iemand of dit ook beschikbaar is voor de iPad 2? En zo ja, hoe heet het en hoeveel kost dat. Ik kan het niet vinden.

Groeten,
MatSoft
Ik gebruik de switcheasy canvas, hier wordt een screenprotector bijgeleverd! Optimale bescherming en heel gebruiksvriendelijk!

SwitchEasy Canvas iPad 2 Black - Appelhoes

Echt een aanrader! Succes en geniet van dit schitterend apparaat!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sticker plakken op achterkant, kan dat iets beschadigen? Coen1983 iPhone algemeen 7 24-03-10 10:18
Sticker voor achterkant iPhone? Raxious iPhone accessoires en onderdelen 2 17-06-09 23:24
Sticker achterkant 3G Mr.Bluestar iPhone accessoires en onderdelen 4 13-09-08 01:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.