//

externne accu/baterij ipad en iphone

externne accu/baterij ipad en iphone discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik ben opzoek naar een externe accu, deze is voor op vakantie en het liefste zou ik dan mijn ipad minimaal een maal mee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-07-11, 14:24
renszo renszo is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard externne accu/baterij ipad en iphone

Hoi

Ik ben opzoek naar een externe accu, deze is voor op vakantie en het liefste zou ik dan mijn ipad minimaal een maal mee opladen en dan nog mijn iphone 3gs twee maal.

Nu weet ik dat mijn iphone een accu heeft van 1.219 mAh en een ipad ongeveer 5.000 mAh. Dan zou ik al snel een accu van 10.000mAh moeten hebben lijkt me?

Dus iemand enig idee aan wat voor iets ik dan moet denken, ik heb wel al op het forum gekeken maar dit zijn vooral accu's die ook meteen een hoesje zijn voor je iphone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-11, 15:19
Hobao Hobao is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 46
Standaard

Dealextreme.com is your best friend .... Heb er al diverse accu's vandaan voor "weinig"
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone laadt niet meer op na vervanging baterij mallik iPhone algemeen 4 30-09-11 10:48
Baterij opladen uit bij iPad 2 T-Bob iPad algemeen 13 21-09-11 19:48
iPhone: Accu op 100% Onjuiste weergave accu inhoud. conquistadorr Jailbreak 0 22-06-11 18:18
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 18:53
iphone 3gs baterij leeg na slaap stand !! cesaf iPhone algemeen 2 17-11-09 21:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.