//

iPad2 speakerset ervaringen

iPad2 speakerset ervaringen discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin wil de iPad2 graag aan een dockingstation met speakers hangen. Zijn er leden hier die dit al hebben gedaan en zo ja, wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-11, 11:14
ITR1649 ITR1649 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 17
Standaard iPad2 speakerset ervaringen

Mijn vriendin wil de iPad2 graag aan een dockingstation met speakers hangen. Zijn er leden hier die dit al hebben gedaan en zo ja, wat zijn de ervaringen met de verschillende sets?

Ik zie diverse sets die duurder zijn dan de iPad zelf dus die vallen af maar misschien heeft iemand een goede tip qua set?

Deze misschien:
Octiv Stage - MP450 - iPad Speakers from Altec Lansing | MP450 - Octiv Stage at Altec Lansing
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-11, 10:00
ITR1649 ITR1649 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 17
Standaard

Ik heb de Altec Lansing set inmiddels gekocht en ik ben tot nu toe erg tevreden. De iPad staat erg stevig in de houder waarbij de houder gedraaid kan worden zo dat de iPad ook in landscape gebruikt kan worden.

De geluidskwaliteit is vrij goed voor zo'n klein ding. De set wordt geleverd met afstandbediening en de iPad wordt tijdens gebruik ook gelijk opgeladen. Vergelijkbare modellen van Phillips die ik geprobeerd heb konden dit niet.

Zeker gezien de lage prijs (90+ euro) is dit een goede aankoop.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Nieuwe iPad2, en nu? Piwi Jailbreak 3 31-08-11 23:25
Youtube op iPad2 scoop1 iPad Apps 3 15-08-11 19:35
"Beste" docking/speakerset voor iPhone (100€) Quarre iPhone accessoires en onderdelen 1 29-08-10 11:20
Zeppelin speakerset whosnext iPhone accessoires en onderdelen 2 17-10-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.