//

Sync Delete mail ziggo

Sync Delete mail ziggo discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een Ipad 2 aangeschaft en heb hier mijn Ziggo email op geïnstalleerd dit werkt prima. Ik zit echter met het volgende, als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-11, 19:29
crules crules is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard Sync Delete mail ziggo

Ik heb net een Ipad 2 aangeschaft en heb hier mijn Ziggo email op geïnstalleerd dit werkt prima.

Ik zit echter met het volgende, als ik de mail heb opgehaald met mijn ipad en ik verwijder de mail van de mail-server handmatig, dan blijft de mail wel in mijn ipad staan en moet ik die nog eens handmatig verwijderen.

Hoe kan ik mijn inbox laten synchroniseren, zodat automatisch de mail wordt gehaald maar ook wordt verwijderd als deze van de mailserver is verwijderd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-11, 19:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crules Bekijk bericht
Ik heb net een Ipad 2 aangeschaft en heb hier mijn Ziggo email op geïnstalleerd dit werkt prima.

Ik zit echter met het volgende, als ik de mail heb opgehaald met mijn ipad en ik verwijder de mail van de mail-server handmatig, dan blijft de mail wel in mijn ipad staan en moet ik die nog eens handmatig verwijderen.

Hoe kan ik mijn inbox laten synchroniseren, zodat automatisch de mail wordt gehaald maar ook wordt verwijderd als deze van de mailserver is verwijderd.
Ziggo gebruikt POP3 en dat kan niet gesynchroniseerd worden, alleen IMAP.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 18-10-11 om 19:58. Reden: taelvauten
  #3  
Oud 18-10-11, 19:52
crules crules is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Jammer, maar bedankt voor de info
  #4  
Oud 18-10-11, 20:31
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Wanneer je nu een gratis google account maakt en je importeert je ziggo account daarin, dan synct google via exchange alles naadloos. Google helpt je ook nog eens met blokkeren van spam.
  #5  
Oud 18-10-11, 20:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wanner je nu je gratis iCloud mail gebruikt en je Ziggo mail forward naar je iCloud e-mail adres heb je dat gegoegel niet nodig
  #6  
Oud 24-01-12, 15:39
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Wanner je nu je gratis iCloud mail gebruikt en je Ziggo mail forward naar je iCloud e-mail adres heb je dat gegoegel niet nodig
Wanneer je je ziggo mail doorstuurt naar je iCloud adres, dan komt het inderdaad goed binnen.. Alleen heb je nu wel een probleem wanneer je wilt reply-en op een mail. Dan wordt deze mail namelijk verstuurd vanaf je icloud adres en niet vanaf je ziggo adres.

Heb je hier ook een oplossing voor?
  #7  
Oud 24-01-12, 17:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnvw82 Bekijk bericht
Heb je hier ook een oplossing voor?
Je kan een "Send Only" account aanmaken. Maak een Ziggo account aan met de juiste POP3 en SMTP servers en zet mail ontvangen op manueel.

Er gaat immers geen mail meer binnenkomen via dit account want dat gaat nu vie iCloud, maar je kan het account (SMTP-server) wel gebruiken om mail te verzenden of te gebruiken bij een reply.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mail instellingen Ziggo lyndon iPhone algemeen 147 24-12-14 17:13
Ziggo uitgaande mail schrijfmap iPhone algemeen 0 21-07-11 12:13
E-mail Ziggo Ad1965 iPhone algemeen 0 17-01-11 17:04
delete mail iphone, behouden op Gmail server bpow iPhone algemeen 1 24-08-10 11:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.