//

Sorteerprobleem muziekvideo

Sorteerprobleem muziekvideo discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPad (1e generatie) vorige week geupdate naar iOS5. Dat verliep zonder problemen. Ik loop alleen bij het sorteren van mijn films/videoclips tegen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-10-11, 15:43
HanB HanB is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard Sorteerprobleem muziekvideo

Ik heb mijn iPad (1e generatie) vorige week geupdate naar iOS5. Dat verliep zonder problemen.
Ik loop alleen bij het sorteren van mijn films/videoclips tegen iets vervelends aan.

Onder iOS4.33 heb ik voor mijn films/concerten altijd mediasoort "Films" gebruikt bij het sorteren en voor mijn videoclips gebruikte ik "Muziekvideo". In de Videoapp van de iPad kreeg in dus bovenin twee tabs. Eentje met "Films" en eentje met "Muziekvideo. Dat was lekker overzichtelijk en ik kon van de videoclips ook een afspeellijst maken. Die speelde weliswaar niet af met bewegend beeld maar wel met geluid.

Ik wilde dus onder iOs5 weer hetzelfde doen maar zodra ik de videoclips van setting "Film" op "Muziekvideo" zet via iTunes onder: Info tonen - Opties - Soort media "Muziekvideo" dan kan ik de videoclip ineens niet meer afspelen. Zet ik de setting terug naar "Film" dan kan dat weer wel.
Is dit nog een fout in iOS5? Ik baal er echt van want nu dit niet blijkt te werken heb ik al mijn films, videoclips én concerten allemaal onder "film" staan wat werkelijk een erg onoverzichterlijke brei is.

Wie weet een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-12, 02:52
HanB HanB is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Het probleem was opgelost na installatie van de laatste iOS update voor de iPad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Hoe muziekvideo's toevoegen..? Kallimenta Muziek, foto & video 1 21-11-10 13:48
Video: Muziekvideo's : HowTo ? mvveelen Muziek, foto & video 4 27-10-09 23:01
Video: Video's (muziekvideo's, films) op je iPhone zetten vanmaanen Muziek, foto & video 4 12-05-09 16:44
muziekvideo liek iPhone algemeen 3 14-09-08 10:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:36.