//

Twitter berichten niet in notification centre?

Twitter berichten niet in notification centre? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond beste forumbezoekers. Ik merkte onlangs dat na de ios5 update op mijn ipad mijn mails en herinneringen keurig in het notification centre vertoond worden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-11, 20:21
Jeuke Jeuke is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard Twitter berichten niet in notification centre?

Goedeavond beste forumbezoekers.

Ik merkte onlangs dat na de ios5 update op mijn ipad mijn mails en herinneringen keurig in het notification centre vertoond worden.

Echter, apple claimt volledige twitter integratie, maar toch krijg ik geen melding van nieuwe tweets of meldingen in het nieuwe ios5 berichtencentrum.

Klopt dit?

Vond ook meteen in de settings geen mogelijkheid om twitter bij te voegen tot het berichtencentrum.

Alle ervaringen hiermee welkom,

Bedankt

Jeu
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-11, 20:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Als je twitter opent, links onderaan ongeveer kan je naar instellingen gaan; daar kan je op meldingen klikken; daar staat bij mij berichten aan, vermeldingen & antwoorden en dan van iedereen (maar je kan ook van personen die ik volg nemen ook).

Bij geavanceerd staat geluidseffecten aan bij mij.

Ik heb net naar mijne maat via mijn ipad (Wi-Fi) een prive berichtje gestuurd en deze heeft dat gekregen als notificatie bovenaan z'n scherm.
Deze heeft naar mij eentje gestuurd en ik heb deze ook perfect ontvangen zowel op ipad als iphone hier.

En ik krijg dat bericht ook naar mijn email toegestuurd.
  #3  
Oud 23-10-11, 22:17
Jeuke Jeuke is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

Bedankt voor de snelle reactie,

Ik heb dan ook meteen in die settings gekeken en de optie: melding van personene die ik volg was reeds aangevinkt.

Heb dan maar eens de ootie:" iedereen" gekozen.

Ik krijg in beide gevallen geen bericht via het nfc, enkel wanneer ik twitter open krijg ik de meest recente reacties te zien.

Vreemd.
  #4  
Oud 23-10-11, 23:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeuke Bekijk bericht
Bedankt voor de snelle reactie,

Ik heb dan ook meteen in die settings gekeken en de optie: melding van personene die ik volg was reeds aangevinkt.

Heb dan maar eens de ootie:" iedereen" gekozen.

Ik krijg in beide gevallen geen bericht via het nfc, enkel wanneer ik twitter open krijg ik de meest recente reacties te zien.

Vreemd.
Ik moet wel zeggen, als ik op edge zit dan krijg ik die berichte ook heel traag doorof mss zelfs niet ook, ik moet dat nog wat verder uittesten. Via Wi-Fi gaat het snel. Ik hoop iemand anders hierdieu verder kan helpen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Push notification werkt niet. Dutchdevil_ iPhone algemeen 0 13-07-10 15:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.