//

Ipad1 - albums in muziek willen niet meer draaien?

Ipad1 - albums in muziek willen niet meer draaien? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een Ipad 1 en sinds een aantal dagen draait IOS5 daar prima op. Nu heb ik vandaag een aantal nieuwe muziek albums ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-11, 23:53
beertje22 beertje22 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Ipad1 - albums in muziek willen niet meer draaien?

Hoi, ik heb een Ipad 1 en sinds een aantal dagen draait IOS5 daar prima op. Nu heb ik vandaag een aantal nieuwe muziek albums toegevoegd en opeens willen de albums in mijn muziek niet meer draaien.
Even voor de duidelijkheid; je kan dus bij muziek kiezen voor de indelingen via Alspeellijsten, Nummer, Artiesten of Albums. Ik gebruik graag de indeling Albums want dat vind ik overzichtelijk.
Normaal raak ik een album aan, draait het om en zie je de afspeellijst.
Behalve nieuwe albums toevoegen heb ik vandaag niets gedaan en toch draaien de albums niet meer als ik ze aanraak.
Andere functies werken volgens mij nog wel allemaal zoals het hoort, maar ik zou toch graag het draaiende Albums terug willen.....Weet iemand hier een oplossing voor????????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek niet in albums robbie94 iTunes 2 05-12-11 13:39
iPhone vervangen, jailbroken apps willen er niet meer op Wuzz iPhone Apps 2 15-01-11 15:32
Video: Muziek videos Iphone 2g 1.14 draaien niet tipex Muziek, foto & video 3 20-07-08 12:00
Muziek: iemand een idee?:albums wel in afspeel lijst maar niet in albums ??? andre-nl Muziek, foto & video 8 16-06-08 15:57
Foto's en albums draaien niet ... . Roue Muziek, foto & video 0 15-11-07 05:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.