//

Hoe kan je foto's op je Ipot en Ipad krijgen en houden.

Hoe kan je foto's op je Ipot en Ipad krijgen en houden. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet niet of ik hier goed ben, maar kan lezen waar ik wil, maar vind het niet. Het eerste had ik een IPod van 160GB. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-11, 12:33
timo13 timo13 is offline
 
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard Hoe kan je foto's op je Ipot en Ipad krijgen en houden.

Weet niet of ik hier goed ben, maar kan lezen waar ik wil, maar vind het niet.

Het eerste had ik een IPod van 160GB.
(het is geen IPod touch, dat was ik vergeten erbij te vermelden.)

Daarmee ITunes gedownload en Quick Time Player.

Nu heb ik een IPad gekocht 64GB Wi-Fi

Bij het registeren hier op het forum werd gevraagd wat voor een firmware. Sorry, maar dat weet ik niet.

Waar ik bang voor was gebeurd nu. Had op mijn IPod foto's staan, maar die zijn nu verdwenen.

Zie niet onder in de balk staan als ik de Ipad aansluit. Wil ik een map met foto's toevoegen, verdwijnt de andere op mijn IPad.

Wie kan mij in eenvoudige taal uitleggen wat hier fout gaat. Nu heb ik alleen op mijn IPad, 1 map met foto's staan. Durf niet meer erbij te plaatsen want dan verdwijnt de andere.

Hoe krijg ik weer de foto's terug op mijn ipod. Muziek wil ik op mijn Ipod laten staan, die wil ik niet op mijn IPad. Daarom handmatig instellingen genomen.

Hoop dat dit duidelijk genoeg voor jullie is.

Bij voorbaat dank voor antwoorden.

Als toevoeging. Net een fotomap op mijn IPod geplaatst, dat is gelukt, maar nu wordt de ipod ook niet meer herkent. Wie o wie weet waarom beide niet meer herkent worden. Windows XP Prof als programma.

Groet, timo

Laatst gewijzigd door timo13; 06-11-11 om 15:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-11, 15:43
timo13 timo13 is offline
 
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timo13 Bekijk bericht
Weet niet of ik hier goed ben, maar kan lezen waar ik wil, maar vind het niet.

Het eerste had ik een IPod van 160GB.
(het is geen IPod touch, dat was ik vergeten erbij te vermelden.)

Daarmee ITunes gedownload en Quick Time Player.

Nu heb ik een IPad gekocht 64GB Wi-Fi

Bij het registeren hier op het forum werd gevraagd wat voor een firmware. Sorry, maar dat weet ik niet.

Waar ik bang voor was gebeurd nu. Had op mijn IPod foto's staan, maar die zijn nu verdwenen.

Zie niet onder in de balk staan als ik de Ipad aansluit. Wil ik een map met foto's toevoegen, verdwijnt de andere op mijn IPad.

Wie kan mij in eenvoudige taal uitleggen wat hier fout gaat. Nu heb ik alleen op mijn IPad, 1 map met foto's staan. Durf niet meer erbij te plaatsen want dan verdwijnt de andere.

Hoe krijg ik weer de foto's terug op mijn ipod. Muziek wil ik op mijn Ipot laten staan, die wil ik niet op mijn IPad. Daarom handmatig instellingen genomen.

Hoop dat dit duidelijk genoeg voor jullie is.

Bij voorbaat dank voor antwoorden.

Als toevoeging. Net een fotomap op mijn IPod geplaatst, dat is gelukt, maar nu wordt de ipot ook niet meer herkent. Wie o wie weet waarom beide niet meer herkent worden. Windows XP Prof als programma.

Groet, timo
Als oplossing (op bovenstaande probleem) heb ik de computer opnieuw opgestart.
Toen werd de Ipod weer herkend. Mappen met foto's bij de Ipod foto's toegevoegd, maar dan word iedere keer de map, zoals ik het zie verwijderd en vervangen door de laatste map die is toegevoegd.

Met andere woorden kan mappen toevoegen,maar je ziet op de Ipod alleen de laatste. Waar de andere mappen blijven dat zijn ?????
Durf dit nu niet op de IPad te doen, dan gebeurd het zelfde. Heb het nu ff gehad. Wie weet dat iemand hier een oplossing voor heeft. Of de zelfde problemen met twee apparaten in ITunes heeft ondervonden.
A.U.B laat het mij hier dan lezen.

Groet, timo

Laatst gewijzigd door timo13; 06-11-11 om 15:45.
  #3  
Oud 05-11-11, 17:20
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Offtopic: het is iPod, niet iPot...

Het is geen Touch, maar wat dan wel?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 05-11-11, 18:22
timo13 timo13 is offline
 
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Sorry, maar erg vriendelijk vind ik dit niet. Dat was een typfout. Het is een IPod classic 160 GB .
  #5  
Oud 05-11-11, 18:34
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timo13 Bekijk bericht
Sorry, maar erg vriendelijk vind ik dit niet. Dat was een typfout.
Die je maar liefst 8 keer maakte in 1 post... Vandaar dat ik dacht dat je het misschien niet wist.

Ik heb helaas geen ervaring met de Classic; hopelijk kunnen anderen je wel helpen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 vastgelopen hoe weer aan de praat krijgen? kobus12 iPad algemeen 3 06-08-11 14:36
iPhone: Hoe kan ik mijn iphone updaten en jb houden wesdegroot Jailbreak 2 27-12-10 12:00
Alternatief om foto's op iphone/ipad te krijgen mkrve iTunes 3 31-10-10 18:07
iPhone: Iphone 3g met 4.1 hoe kan ik mijn bel icoon terug krijgen? mdeuss Jailbreak 1 10-10-10 17:00
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? martijntju Archief 1 28-06-08 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:33.