//

Fotos verdwijnen spontaan !!

Fotos verdwijnen spontaan !! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net een I-Pad , en ik plaatste 604 fotos via nijn computer op de I-Pad , Hoera ik blij , dat was gelukt . ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-11, 13:36
walsm005 walsm005 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 9
Standaard Fotos verdwijnen spontaan !!

Heb net een I-Pad , en ik plaatste 604 fotos via nijn computer op de I-Pad , Hoera ik blij , dat was gelukt . Vervolgens trachtte ik een ander vakantie met 240 fotos ook mijn I-Pad te plaatsen en nu is de map met 604 fotos weg , en staat nu de map met 240 fotos er op . Hoe krijg ik de verschillende mappen met fotos op de I-Pad zonder de vorige weer kwijt te raken .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-11, 14:01
adriaantjes adriaantjes is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Wijnegem (Antwerpen)
Berichten: 120
Standaard

Als je het via 'iTunes' doet, komen op de iPad exact dezelfde foto's te staan als diegenen die er in de map staan op Uw computer. (Die map die je gebruikt om te synchroniseren.)
Als je ze daar dus verwijderd hebt, worden ze dus bij gevolg ook met een volgende synchronisatie verwijderd op de iPad.
  #3  
Oud 10-11-11, 14:06
walsm005 walsm005 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adriaantjes Bekijk bericht
Als je het via 'iTunes' doet, komen op de iPad exact dezelfde foto's te staan als diegenen die er in de map staan op Uw computer. (Die map die je gebruikt om te synchroniseren.)
Als je ze daar dus verwijderd hebt, worden ze dus bij gevolg ook met een volgende synchronisatie verwijderd op de iPad.
Ok , maar dan nu graag de oplossing , want ik heb op mijn vraag nog geen antwoord : Hoe zorg ik er voor dat de huidige fotos Niet worden verwijderd door een nieuwe map metfotos ?? Bedankt trouwens voor je snelle reactie !!!
  #4  
Oud 10-11-11, 14:37
adriaantjes adriaantjes is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Wijnegem (Antwerpen)
Berichten: 120
Standaard

De foto's dus niet verwijderen in die map op de computer.

Als het kwaad reeds geschied is, zet de verdwenen foto's dan terug in die bewuste map (computer),en bij een volgende synchro staan ze dus ook terug op de IPAD.
Alles wordt dus werkelijk letterlijk gesynchroniseerd.
Let wel, in die map die je gebruikt om te synchroniseren kun je tevens onderliggende mappen maken. Onder die hoedanigheid verschijnen ze dan ook op de IPAD.
  #5  
Oud 10-11-11, 15:03
walsm005 walsm005 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adriaantjes Bekijk bericht
De foto's dus niet verwijderen in die map op de computer.

Als het kwaad reeds geschied is, zet de verdwenen foto's dan terug in die bewuste map (computer),en bij een volgende synchro staan ze dus ook terug op de IPAD.
Alles wordt dus werkelijk letterlijk gesynchroniseerd.
Let wel, in die map die je gebruikt om te synchroniseren kun je tevens onderliggende mappen maken. Onder die hoedanigheid verschijnen ze dan ook op de IPAD.
Ik denk dat of ik ben niet duidelijk of je begrijpt het probleem niet nl :
Als ik een map met fotos van mijn computer via I-Tunes naar de IPad synchroniseer staat die map met fotos keurig op de IPad ! Vervolgens wil ik nog meer fotos van een willekeurige vakantie op dezelfde manier op de IPad plaatsen . Resultaat de eerst map met fotos is weg op de IPad en de willekeurige vakantie fotos staan NU op de IPad, en als ik eea weer herhaal worden de willekeurige fotos weer verwijderd )niet van de computer maar van de IPAD !! RARA hoe lossen we dit dan op ?? Zodat ik al mijn fotos op de IPad kan plaatsen .
  #6  
Oud 10-11-11, 15:26
adriaantjes adriaantjes is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Wijnegem (Antwerpen)
Berichten: 120
Standaard

Ik vermoed dat je om te synchroniseren geen hoofdmap hebt aangemaakt.
Dus: maak eerst een hoofdmap aan op de computer en noem die bvb. "Synchronisatiemap.". Dat is zeer belangrijk.
Daarin plaats je de map met "Vakantie Spanje."
Vervolgens maak je in diezelfde Synchronisatiemap een tweede map met naam "Vakantie Italië".
Je kunt in die Synchronisatiemap zoveel mappen zetten als je wil.

Maar al wat je er uit haalt wordt vewijderd op de IPAD.
Als je dus gaat synchroniseren, moet je dus in ITUNES goed aanvinken
dat je de map: Synchronisatiemap wil synchroniseren met alle onderliggende mappen inbegrepen.

Als je anderzijds uit een andere map gaat synchroniseren waarin bvb enkel de foto's van Nederland staan, zijn op de IPAD de mappen met Spanje en Italië inderdaad verdwenen, zoals bij U telkens het geval is.
  #7  
Oud 10-11-11, 18:25
walsm005 walsm005 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adriaantjes Bekijk bericht
Ik vermoed dat je om te synchroniseren geen hoofdmap hebt aangemaakt.
Dus: maak eerst een hoofdmap aan op de computer en noem die bvb. "Synchronisatiemap.". Dat is zeer belangrijk.
Daarin plaats je de map met "Vakantie Spanje."
Vervolgens maak je in diezelfde Synchronisatiemap een tweede map met naam "Vakantie Italië".
Je kunt in die Synchronisatiemap zoveel mappen zetten als je wil.

Maar al wat je er uit haalt wordt vewijderd op de IPAD.
Als je dus gaat synchroniseren, moet je dus in ITUNES goed aanvinken
dat je de map: Synchronisatiemap wil synchroniseren met alle onderliggende mappen inbegrepen.

Als je anderzijds uit een andere map gaat synchroniseren waarin bvb enkel de foto's van Nederland staan, zijn op de IPAD de mappen met Spanje en Italië inderdaad verdwenen, zoals bij U telkens het geval is.
Zo dat heeft geholpen wat u mij als laatste heeft geantwoord , echter de naam van sommige mappen komt niet overeen met de oorspronkelijke naam van de map op de windows computer.
Kan ik nu zonder gevaar dat ik de huidige mappen weer verlies op de IPad nog ander mappen (die ook in de Synchronisatie map staan )in de IPad plaatsen ???
In ieder geval veel dank , ik was er nooit op ge komen om het zo te doen
  #8  
Oud 10-11-11, 19:28
adriaantjes adriaantjes is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Wijnegem (Antwerpen)
Berichten: 120
Standaard

Al wat in de sychronisatiemap komt of blijft, wordt alzo naar de IPAd gesynchroniseerd.
Voeg je dus een map in die "synchronisatiemap" bij, zal de volgende synchronisatie sneller verlopen, omdat de andere foto's al gesynchroniseerd en immers reeds aanwezig zijn zijn.
Onthoud vooral dat de bewuste "synchronisatiemap" de basis en de verzamelplaats is, voor elk synchronistieproces.
Hetgeen je daaruit verwijderd gaat de mist in.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
spontaan gebarst? daffidj iPhone algemeen 4 29-05-10 19:15
Spontaan piepen? RoyalMess iPhone algemeen 2 15-08-09 17:28
Afspraken verdwijnen... colorminator iPhone algemeen 2 22-01-09 21:49
Spontaan in slaapstand rAsk iPhone algemeen 6 12-08-08 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:24.