//

Icloud contacten alleen sim opgeslagen?

Icloud contacten alleen sim opgeslagen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede leden. Tijdens mijn update naar ios 5 op mijn 3gs was ik mijn contacten kwijt en heb toen een verouderd bestand gesynced via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-11-11, 19:48
jayblo jayblo is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard Icloud contacten alleen sim opgeslagen?

Hallo mede leden.

Tijdens mijn update naar ios 5 op mijn 3gs was ik mijn contacten kwijt en heb toen een verouderd bestand gesynced via outlook.

Ik was toen een aantal contacten kwijt maar het gros had ik weer.

Toen dacht slim te zijn om alles op te slaan via iCloud en zo dus ten alle tijden mn contacten aangepast en wel terug te zetten.

Dus ik maak een reservekopie maar toen bezocht ik icloud.com maar daar stonden alleen maar de contacten die op mijn sim stonden?? Wel 5 conatcten??!!!>>

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik alle andere contacten die op mn iphone staan op kan slaan op icloud?

Alvast dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
icloud alleen maar problemen mitchelheesakkers7 iCloud 9 22-11-11 15:04
iCloud windows syncht contacten en agenda niet. KeiichiroNL iCloud 7 14-10-11 18:56
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 22:03
Foto's contacten worden niet opgeslagen sixel Muziek, foto & video 0 22-08-10 16:02
België: contacten op sim na turbo sim mathphone Overige providers België 2 17-01-08 18:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:13.