//

resolutie scherm ivm foto's

resolutie scherm ivm foto's discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn Gmail-account een paar "web-albums" staan. (Foto's dus). De foto's staan daar in een behoorlijk hoge resolutie. Met de App "I-picasa" kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-11, 12:33
wivi wivi is offline
• iOS 15.4
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: maassluis
Berichten: 15
Standaard resolutie scherm ivm foto's

Ik heb op mijn Gmail-account een paar "web-albums" staan. (Foto's dus). De foto's staan daar in een behoorlijk hoge resolutie.
Met de App "I-picasa" kan je de albums dan bekijken. De albums worden dan gesynct en daarna kunnen de foto's ook zonder WI-FI worden bekeken.
De opslagruimte op dat Gmail-account is beperkt. Je zou dus meer foto's op dat account kwijt kunnen als je de resolutie verlaagt. Echter ik wil ze wel in maximale kwaliteit op I-pad kunnen bekijken.
Vraag: Welke resolutie laat de I-pad2 zien.
Als ik dat weet kan de resolutie van de op te laden foto's worden bepaald.
Het zou zonde zijn om foto's te uploaden in een zeer hoge resolutie als I-pad ze toch maar in een lagere resolutie kan tonen.
Wie kan mij daarover informeren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-11, 12:40
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Schermresolutie van de iPad 1 en 2 is 1024x768 pixels. Staat gewoon op de website van Apple. http://www.apple.com/nl/ipad/specs/
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren

Labels
foto's, picasa ipad, resolutie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's e-mailen op hoogste resolutie via Exchange? Skydiver1979 Muziek, foto & video 0 01-07-11 11:44
Foto: hoge resolutie foto's op iphone zetten Grdam Muziek, foto & video 0 27-11-10 20:58
Icons iPhone 4 hoge resolutie tijdens update, lage resolutie na installatie bluevoice iPhone algemeen 0 09-09-10 11:46
Resolutie scherm slecht dennisaudi iPhone algemeen 7 29-05-09 14:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.