//

Problemen ipad2

Problemen ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week een ipad2 3G 32 GBA wifi gekocht. Maar bij het inbrengen van de simkaart is de houder afgebroken, simkaart zit nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-11, 21:08
M kok M kok is offline
• iOS 4.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard Problemen ipad2

Ik heb vorige week een ipad2 3G 32 GBA Wi-Fi gekocht. Maar bij het inbrengen van de simkaart is de houder afgebroken, simkaart zit nog in de iPad is er niet meer uit te halen!, de winkel heeft gebeld naar Apple en dit valt buiten de garantie. Ze kunnen de iPad wel terugnemen maar dan moest ik 350,00 EUR bijbetalen voor een nieuwe. Dat heb ik dus niet gedaan!
Valt me erg tegen van Apple na een dag in bezit van een iPad geen enkele tegemoetkoming. Ik kan dus de iPad niet buitenshuis gebruiken, alleen waar Wi-Fi is. Erg balen is dit.
Apple zegt bij onzorgvuldig gebruik geen garantie, maar ik heb gewoon de simkaart er in gedaan, ik vind dit geen reclame voor Apple.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-11, 21:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M kok Bekijk bericht
Apple zegt bij onzorgvuldig gebruik geen garantie, maar ik heb gewoon de simkaart er in gedaan, ik vind dit geen reclame voor Apple.
Eigenlijk is dat geen reclame voor jou

Met "gewoon" de SIM-kaart in een iPad steken kán de houder niet afbreken, écht niet. Met "ongewoon" de SIM er in steken zou dat malheur best kunnen gebeuren.

Ik denk dat Apple gelijk heeft, helaas.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS op iPad2 3G arttext iPad Apps 7 18-09-11 21:13
Youtube op iPad2 scoop1 iPad Apps 3 15-08-11 19:35
iPad: Ipad2 Jailbreak 4.3.5 kerozine Jailbreak 1 08-08-11 00:39
Ipad2 onbestuurbaar GkM iPad algemeen 0 06-07-11 23:37
iPad2 en Facetime N33D iPad algemeen 3 08-03-11 15:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:26.