//

EyeTV Mobile voor ipad 2, heeft iemand die al?

EyeTV Mobile voor ipad 2, heeft iemand die al? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) EyeTV Mobile HEEFT iemand deze al hier?? En WERKT het goed? Ik wil er misschien eentje aanschaffen...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-12-11, 20:33
zaxxon zaxxon is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard EyeTV Mobile voor ipad 2, heeft iemand die al?





EyeTV Mobile


HEEFT iemand deze al hier?? En WERKT het goed? Ik wil er misschien eentje aanschaffen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-11, 15:59
zaxxon zaxxon is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard gekocht!

Zo, ik heb hem gisteren dan toch maar besteld. In de officiële web shop van Elgato, de fabrikant van de Eyetv mobile.

Bestelling gisteren om 13.00 uur gedaan en ik had hem vandaag rond 11 uur binnen. Dus binnen 24 uur. Actie tot 1 januari van Elgato geen verzendkosten, dus daar had ik ook mazzel mee.

Bij het uitpakken, formuliertje waarop stond dat je de eyetv mobile eerst volledig moest opladen voordat je hem moest gebruiken. Dus ook maar gedaan. Rood lampje werd na ongeveer 2 uur groen. Moest toch weg dus maar een paar uur extra op de stopcontact gelaten.

Eyetv mobile aangesloten op de connector, vervolgens gelijk een melding dat de app. gedownload moest worden. Gedaan, en vervolgens werden de zenders gezocht.

Ik kreeg 12 zenders die gevonden werden. 4 tv kanalen en 8 radiozenders

ned1, ned2, ned3, tv rijnmond
radio 1,radio 2, 3fm, radio 4, radio5, radio6, radio rijnmond en funx


Dat van de radio zenders had ik niet verwacht, en ze zijn allemaal in perfecte digitale kwaliteit op me ipad nu te ontvangen, net zoals de tv zenders. Helemaal geen storingen of dergelijke nog meegemaakt.

Minpunt bij de radio
Als je de app minimaliseert stopt de radio ook helaas.
Ook in de stand-by stand kan je ook niet luisteren, zoals wel het geval is met de muziekapp van apple die op je ipad geïnstalleerd is. Dat is wel jammer.

Over het algemeen ben ik super blij met deze aankoop.
  #3  
Oud 30-12-11, 19:47
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

En daar geven jullie 100 euro aan?

Betaal meteen wat meer geld en je hebt meteen nen tv op je ipad en iphone .

Ga maar eens kijken naar slingbox . Dan weet je wel waarover ik het heb, werkt via 3G en Wi-Fi (via edge zal te traag zijn en niet goed werken).

Al mijn zenders die ik thuis op mijn decoder kan pakken kan ik op mijn iphone en ipad en pc bekijken, waar ik wil wanneer ik wil, alleen moet je wel genoeg data hebben als je via 3G wil kijken.
  #4  
Oud 30-12-11, 22:36
zaxxon zaxxon is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
En daar geven jullie 100 euro aan?

Betaal meteen wat meer geld en je hebt meteen nen tv op je ipad en iphone .

Ga maar eens kijken naar slingbox . Dan weet je wel waarover ik het heb, werkt via 3G en Wi-Fi (via edge zal te traag zijn en niet goed werken).

Al mijn zenders die ik thuis op mijn decoder kan pakken kan ik op mijn iphone en ipad en pc bekijken, waar ik wil wanneer ik wil, alleen moet je wel genoeg data hebben als je via 3G wil kijken.
De opties jij opsomt kan ik ook wel verzinnen. Waarom denk je dat ditding eye tv MOBILE heet? Met de nadruk op mobile....Je heb hier helemaal geen 3G of Wi-Fi voor nodig. Je haalt het signaal uit de ether. Je kijkt naar de Free to view kanalen die beschikbaar zijn als je onderweg bent, op de camping zit, of waar dan ook.

Als je abonement neemt op kpn tv voor op je ipad ben je meer als 40 euro per maand kwijt...dan is relatief gezien zo een ether ontvangertje vele malen goedkoper.

  #5  
Oud 17-06-12, 12:46
swagger swagger is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

Vandaag ook ééntje aangeschaft maar ik heb minder geluk 100€ en het werkt langs geen kant, zuur geld.... of short er iets aan mijn instellingen nochtans veel kan je er niet aan misdoen ..... iemand raad?? Ik werk met Ipad3
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Vraag voor iemand die wat over SSH weet. Pimpslap Jailbreak 2 13-08-11 19:44
Across Age stuck on Now Loading! iemand die dit ook heeft of oplossing?! SeFix iPhone Apps 0 13-04-11 20:17
Heeft iemand Magic sim al voor elkaar? Arne2606 Unlock [archief] 10 27-12-07 21:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.