//

Kabel gebruik met ipad

Kabel gebruik met ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPad ik heb hem speciaal gekocht omdat ik er graag muziek mee zou willen maken ik heb er dan een paar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-11, 17:46
michael010 michael010 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Kabel gebruik met ipad

Hallo,
Ik heb een iPad ik heb hem speciaal gekocht omdat ik er graag muziek mee zou willen maken ik heb er dan een paar muziek apps op staan nou heb ik op mijn computer ook fl studio ( een programma om muziek te maken ). nou wil ik bijvoorbeeld graag met mijn ipad muziek kunnen maken en wanneer ik dat dan doet, wil ik graag dat mijn computer dat ook ziet of opneemt waardoor ik muziek kan maken met fl studio en mijn app op de ipad.

betergezegd:
als ik op de computer met fl studio een deuntje maak met de piano die daarin zit, ik wil dat dat deuntje maken op fl studio met mijn piano app op de ipad?
ook wil ik muziek kunnen maken met het programma en de ipad zodat ik tergelijkertijd op de ipad speel en op de computer, wat voor kabels zijn hier voor nodig of wat moet ik nog meer doen?

volgensmij een soort van hdmi kabel? maar welke of wat. ik heb ook een gitaar en een app waar je een gitaar boks kan gebruiken en bv rock kan doen met je gitaar en ipad app,

Gr. Mailen kan ook.

mkroone@live.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-11, 18:28
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je kunt beter op Google kijken:
fl studio - Google zoeken

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2011 om 17:31 ----------

Er is een fl studio app voor de iPad, zie in de Apple Store (15 euro):
FL Studio Mobile HD voor iPad in de iTunes App Store

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2011 om 17:32 ----------

Zie ook hier:
FL Studio Mobile: professioneel muziek maken met de iPad - iPad - iPadclub
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? Mischa84 iPad Apps 0 23-04-11 21:36
iPad dock werkt niet, gewoon met kabel wel. stef007 iPad algemeen 3 11-12-10 20:09
ipad aansluiten op TV met kabel baw iPad algemeen 6 20-11-10 14:37
av-kabel voor iphone/ipad eddzzz iPhone accessoires en onderdelen 4 19-11-10 15:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:18.