//

klacht aan Apple Nederland zenden

klacht aan Apple Nederland zenden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bruchlee Registratie heeft wel plaats gevonden, maar ik krijg geen certificaat. Een blanco email zonder klant nummer en nummer van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-01-12, 12:21
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Cool Gillen en schelden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruchlee Bekijk bericht
Registratie heeft wel plaats gevonden, maar ik krijg geen certificaat.
Een blanco email zonder klant nummer en nummer van mijn pc geeft geen recht op aanspraak op een eventuele reparatie. Dit volgens de medewerker bij Ifactors.
IK WIL GEWOON EEN EMAIL MET DEZE GEGEVENS.

Een printscreen van mijn bureau blad geeft geen rechten.

Dus ik moet een officieel adres hebben om mij te beklagen.
Het is niet gebruikelijk om hoofdletters te gebruiken in hele zinnen. Dat staat gelijk met gillen en schreeuwen. Ik heb u wel gehoord en aangegeven waar uw gegevens zijn opgeslagen en hoe u ze kunt beheren. Een bevestiging is niet nodig. U kunt een kopie downloaden op uw computer, er een pdf van maken, dat backuppen op tig externe harde schijven, zodat u, als dat nodig is van uw rechten gebruik kunt maken. Waarom moet een bedrijf dat nog bevestigen met een email ? U heeft gewoon een contract afgesloten, dat gergistreerd op de website van de verzekeraar en that's it.
U lijkt wel op één van mijn collega's die in de begintijd van email eiste dat er ook een papieren versie in zijn postvak werd gedaan. Of sommige van mijn studenten, die de uitwerkingen van de tentamens, die ik op internet had gezet ook nog door mij op het bord gezet wilde zien. En en dus, maar dat kost natuurlijk heel veel geld. Het is dus of...of.

Overigens: wie scbaft er nu extra zekerheid aan voor iets dat nauwelijks een risico is. Je moet je alleen verzekeren tegen risico's die je niet kunt dragen, en daar hoort mijns inziens een AppleCare niet bij. Pure geldklopperij.

Laatst gewijzigd door Beech43; 08-01-12 om 12:22. Reden: Tikfouten verbeterd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Klacht klantenservice Apple raza Chat en geruchten 1 14-11-11 11:39
Eigen nummer zenden djtcc Odido (T-Mobile) 2 13-08-09 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:19.