//

Email op iPad instellen lukt niet

Email op iPad instellen lukt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb e mail van ziggo op mijn iPad geïnstalleerd maar nu heb ik het volgende probleem. Ik krijg nu e mail binnen op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-01-12, 14:41
potters2 potters2 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard Email op iPad instellen lukt niet

Ik heb e mail van ziggo op mijn iPad geïnstalleerd maar nu heb ik het volgende probleem.
Ik krijg nu e mail binnen op mijn iPad maar kan geen mail vanaf iPad versturen. Andersom is het probleem op mijn pc. Daarop kan ik wel versturen maar niet ontvangen. Nu zegt ziggo dat het aan de instellingen ligt. Wie kan me helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-12, 15:12
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Waar verstuur je de email op je iPad ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 januari 2012 om 15:14 ----------

Zo ingesteld ?
https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-...-tablets/ipad/

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 januari 2012 om 15:17 ----------

Hier zit vast iets voor je bij:

Tips voor het versturen van e-mail en het voorkomen van SPAM
  #3  
Oud 17-01-12, 15:31
potters2 potters2 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Gewoon bij email op ziggo account
  #4  
Oud 17-01-12, 17:48
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard Waar verstuurd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door potters2 Bekijk bericht
Gewoon bij email op ziggo account
Dat bedoel ik niet, ik bedoel fysiek, dus waar ben je ?
email van Ziggo kun je alleen maar versturen vanaf de Ziggo-provider, dus bij je thuis.
  #5  
Oud 18-01-12, 11:58
potters2 potters2 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard Opgelost

Heb mijn locale wiskunde het probleem laten oplossen. Foute instelling blijkbaar. Bedankt voor je hulpbereidheid

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 januari 2012 om 12:01 ----------

Als ik op mijn iPhone een mailaccount en iCloud wil instellen geeft hij aan dat die zijn geblokkeerd. Hoe kan dit en kan ik dat opheffen.
  #6  
Oud 18-01-12, 14:05
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Hier de oplossing ?

iOS: 'Mailbox Locked', account is in use on another device, or prompt to re-enter POP3 password
Reageren

Labels
email, server, ziggiaccount



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad Quicknet instellen email Bertus123 iPad algemeen 6 22-11-13 15:38
iPad email instellen lukt niet Roderickie iPad algemeen 5 25-08-11 11:19
Email met iPad lukt niet meer na update averschuren iPad algemeen 2 05-01-11 15:44
Email niet ophalen bij instellen account Wili6 iPhone algemeen 0 02-07-10 12:19
Edge instellen lukt niet RiPaXe KPN 0 09-06-08 13:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:09.