//

iPad 2 Recovery loop?

iPad 2 Recovery loop? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien mijn eerste topic onduidelijk was, wil ik even een duidelijk 2e topic maken. Ik heb een iPad 2 (3G-model, 5.0.1). Ik had hem gejailbreakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-12, 23:00
iDameeeh iDameeeh is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Dordrecht, Zuid-Holland
Berichten: 5
Standaard iPad 2 Recovery loop?

Aangezien mijn eerste topic onduidelijk was, wil ik even een duidelijk 2e topic maken. Ik heb een iPad 2 (3G-model, 5.0.1). Ik had hem gejailbreakt met Absinthe, alles werkte perfect. Ik had de tweak "iKeyUi (of zoiets)" gedownload, hij werkte, maar niet fijn, dus wou ik hem verwijderen. Na het verwijderen van de tweak kwam mijn iPad in een soort iPhone-mode, apps zoals instellingen, muziek, foto's etc waren nu alleen te zien ik een heel klein formaat linksboven op mijn scherm. Touchscreen werkte niet meer in de apps, dus ik besloot mijn iPad aan mijn computer te hangen en hem te restoren. Ik kreeg de error 3194, even gegoogled en het bleek dat ik mijn hosts file moet aanpassen en de IP van Apple's server moest toevoegen. Toen ik dat had gedaan, begon hij uiteindelijk wel met restoren. Op ongeveer 3/4 van de loading-bar op mijn iPad kwam er een error tevoorschijn, 1013. Weer eens gegoogled en de oplossing was om het IP (dat ik erbij moest toevoegen) weg moet halen. Maar nu kan ik niet meer mijn iPad uit Recovery-mode halen. Ik heb al wat filmpjes gekeken, maar niks werkt; op mijn beeldscherm blijft het iTunes-logo zichtbaar met de dockconnector.

Uiteindelijk hopeloos rond lopen zoeken en een soort van oplossing gevonden, TinyUmbrella TSS server gebruiken en Set Cydia as Hosts uitvinken. Als ik dat doe, krijg ik uiteindelijk de error 1604. Ik heb deze error al eerder gehad en ik wist dat iREB deze error zou kunnen omzeilen. Nou, nee dus. Als ik iREB gebruik en ik iPad 1G (er is immers geen 2 en ik heb 1G al eerder een keer gebruikt met 1604 error op mijn iPad 2, met een goed resultaat) selecteer en restore, krijg ik de 1601 error. Ik ben nu echt hopeloos en ik begrijp er niks van.

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is en dat iemand mijn kan helpen. Als je niet weet hoe je dit moet omzeilen, vertel me alsjeblieft of mijn iPad gebricked is. Ik wil hem liever niet naar Apple sturen, want ik heb geen garantie (jailbreak) meer. Want dan krijg ik hem waarschijnlijk niet meer terug.
Ik zit echt hopeloos rond te zoeken en ik wil HEEEL graag een oplossing voor dit.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-12, 00:00
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Ik zou de specifieke applefora afstruinen. Heb je deze gelezen?
How to use iRecovery to get out of recovery mode without restoring.
Ik heb (gelukkig) geen ervaring met jailbreaks.
  #3  
Oud 30-01-12, 12:06
arjendj arjendj is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 27
Standaard

Ik heb hetzelfde gehad met men Iphone.
Heb hem toen in dfu aangesloten op een windows laptop (ipv mijn macbook) en toen ging ie wel door.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 Spider85 iPhone algemeen 1 20-12-11 23:26
iPhone: 4 - Recovery Mode Loop Sick Mic Jailbreak 13 15-08-11 00:14
iPhone: recovery loop iphone 3gs jvh89 Jailbreak 4 31-01-11 17:21
Van 4.0.1 naar 4.1 (recovery loop) Joostg iPhone algemeen 0 29-09-10 11:06
Recovery Mode Loop hopi Archief 5 04-12-09 15:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.