Het verbaasd mij enorm dat er nog niemand heeft gereageerd echt jammer
Of betekent dit dat niemand een
iPad verzekering heeft?
Ik wil hem gaan verzekeren zodra ik de
iPad 3 kan bemachtigen
Nu kan ik diverse dingen doen
1 Bij dixons kopen waar je standaard 3 jaar
garantie krijgt op je tablet, daarnaast bij ABNAMRO de "PC Verzekering: verzeker uw computer, laptop én tablet"afsluiten voor 2,50 per maand binnen en buitenhuis verzekerd tegen val stoot schade en diefstal en onheil van buitenaf, als er wat gebeurt rekening insturen en word dan vergoed.
of
2
iPad Verzekering - Goedkoop uw iPad tablet verzekeren premie per jaar 88,06 bij aanschaf waarde boven de 751,=
Met

Stoten en vallen
beschadiging na brand

Geen afschrijving

Waterschade

Geen eigen risico!
of
3 Bij
iPad Verzekering - CoverYou Laptop, iPad en GSM verzekeringen
- Beschadiging door brand
- Beschadiging door vocht
- Vallen en stoten
- Diefstal na braak
- Laag eigen risico van € 50,00
- Flexibele verzekeringsperioden van 1, 2 of 3 jaar
- Reparatie niet meer haalbaar? Dan heb je recht op vervanging d.m.v. een gelijkwaardig product.
of
4
Verzeker uw Macbook (Pro/Air), iPad of iPhone - CARD Services
€ 139,- voor 3 jaar
36 maanden lang verzekerd tegen diverse van buiten komende onheilen zoals: onopzettelijk stoten en vallen (ook door kinderen en huisdieren) en eigen schuld schades, blikseminslag, verkeerde spanning (incl. inductie), brand, ontploffing, kortsluiting, vocht en diefstal (zie
voorwaarden).
• 36 maanden snelle en vakkundige reparatie, schadeherstel of herlevering bij schade door uw reseller;
• Ruime dekking bij schade. 12 maanden nieuwwaarde dekking en geen afschrijving. Een beperkte afschrijving van 10% in het tweede jaar en 25% in het derde jaar;
• Beperkt eigen risico bij een van buiten komend onheil, voor een laptop of iPad is het eigen risico € 50,- per schade;
• Doorlopende transport- en verblijfsdekking over de gehele wereld;
Dus zoals jullie zien veel keuzes maar wil graag weten waar de mensen hier goede en slechte ervaringen mee hebben en welk bedrijf die hier boven staat of niet erbij staat het beste is
Alvast bedankt voor uw reactie