//

paswoord op je fotos

paswoord op je fotos discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat ik eens wil vragen,kan je u fotos op je ipad beveiligen tegen ongewenst wissen?het is maar omdat mijn dochtertje ook met de ipad speelt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-03-12, 22:41
Murdock24 Murdock24 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Zottegem
Berichten: 31
Standaard paswoord op je fotos

Wat ik eens wil vragen,kan je u fotos op je ipad beveiligen tegen ongewenst wissen?het is maar omdat mijn dochtertje ook met de ipad speelt en zij ook weet hoe ze fotos moet verwideren,heeft dat eens van mij gezien.
Daarom mijn vraag kan je dat instellen op je ipad of heb ik daarvoor een app nodig en welke app is de beste?.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-12, 17:55
mistertie mistertie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 39
Standaard

Als je het met de native iPad foto's app wil doen, eb je er een jailbreak voor nodig (normaal gezien). Anders zijn er genoeg apps beschikbaar in de App Store die dit doen. Bijvoorbeeld mijn geheime map, ...
  #3  
Oud 11-03-12, 02:16
Murdock24 Murdock24 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Zottegem
Berichten: 31
Standaard

kan jij me der paar opnoemen welke de goeie apps zijn? ik heb geen jailbreak op men ipad omdat ik daar niet van hou,hou het liever veilig.
  #4  
Oud 11-03-12, 08:55
mistertie mistertie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 39
Standaard

Zelf gebruik ik Kycalc, zeer tevreden van. Maar ik weet niet of die ook voor de iPad is. Kijk ook eens naar deze: App Review: ZONE – verstop gevoelige foto’s en video’s in een geheime iPhone-app - iPhoneclub.nl
Je hebt ook nog Mijn geheime map (gratis en betaalde versie). Ik weet niet of je er geld wil aan uitgeven. Maar je heb nog vele andere, kijk misschien eens op Google?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi - Paswoord Nealz Wi-Fi 1 03-07-11 08:06
paswoord op mail janmetdeiphonepet iPhone algemeen 2 10-03-11 11:57
Onmogelijkheid om paswoord in te geven (mail en BT) Langeschenk iPhone algemeen 6 13-07-10 07:54
Fotos pieterwillems Archief 5 24-03-09 18:17
applicatie beveiligen met een paswoord macfreaker Jailbreak apps en thema's 3 27-06-08 22:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:41.