//

Nieuwe iPad 3 Synct heel langzaam

Nieuwe iPad 3 Synct heel langzaam discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou probleem nummer 1....Ik gooi mijn ipa daan de computer om te beginnen met syncrhoniseren, en hij kopieert 1 foto per seconde. en 1 app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-12, 17:36
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard Nieuwe iPad 3 Synct heel langzaam

Nou probleem nummer 1....Ik gooi mijn ipa daan de computer om te beginnen met syncrhoniseren, en hij kopieert 1 foto per seconde. en 1 app per minuut ofzo(echt kleine apps) Dit ging veel sneller als bij de ipad 2.

Iemand ideeen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-12, 17:49
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
Nou probleem nummer 1....Ik gooi mijn ipa daan de computer om te beginnen met syncrhoniseren, en hij kopieert 1 foto per seconde. en 1 app per minuut ofzo(echt kleine apps) Dit ging veel sneller als bij de ipad 2.

Iemand ideeen?
Dat komt omdat jij een uniek exemplaar hebt, iPad 3:confuser: Maar wellicht bedoel je de New iPad
Gebeurd vaker bij de eerste sync dat het proces tergend langzaam is!
  #3  
Oud 16-03-12, 17:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De allereerste sync kan heel lang duren. Hier is er ook eentje al een uur of drie bezig om een iPad 1 backup van ca. 40 GB terug te zetten. Ik gebruik een iMac met een quad core i7.

Mijn vrouw heeft haar nieuwe ipad 3 gesynct met een Mac Pro met een 12 core Xeon. De backup van haar iPad 2 was ca. 35 GB en de restore heeft maar 30 minuten geduurd.

Het heeft veel te maken met de snelheid van de computer. Elke foto wordt aangepast aan de resolutie van de iPad 3. Elke app wordt uitgepakt en property list bestandjes worden aangemaakt, enz... enz....

Dus, even geduld hebben
  #4  
Oud 16-03-12, 17:57
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De allereerste sync kan heel lang duren. Hier is er ook eentje al een uur of drie bezig om een iPad 1 backup van ca. 40 GB terug te zetten. Ik gebruik een iMac met een quad core i7.

Mijn vrouw heeft haar nieuwe ipad 3 gesynct met een Mac Pro met een 12 core Xeon. De backup van haar iPad 2 was ca. 35 GB en de restore heeft maar 30 minuten geduurd.

Het heeft veel te maken met de snelheid van de computer. Elke foto wordt aangepast aan de resolutie van de iPad 3. Elke app wordt uitgepakt en property list bestandjes worden aangemaakt, enz... enz....

Dus, even geduld hebben
ik weet dat de eerste sync sowieso lang kan duren. maar heb hem wel vaker opnieuw ingesteld en alles opnieuw gesynct bij de ipad 2 en mijn iphones. Dan gaan bijv. alle fotos echt wel 10 per seconde erop. Nu 1 per seconde ongeveer.
  #5  
Oud 16-03-12, 17:57
rckkkk91 rckkkk91 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Limburg
Berichten: 15
Standaard

Bij mij duurde het ook lang. Ook tijdens apps syncen. Heb 'm een keer opnieuw opgestart. En toen ging het in een keer heel snel.
  #6  
Oud 16-03-12, 18:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
ik weet dat de eerste sync sowieso lang kan duren. maar heb hem wel vaker opnieuw ingesteld en alles opnieuw gesynct bij de ipad 2 en mijn iphones. Dan gaan bijv. alle fotos echt wel 10 per seconde erop. Nu 1 per seconde ongeveer.
In dat geval staan de foto's al in de juiste resolutie in "iPod Photo Cache" (ja, iPod heet dat) en nu niet.

Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek synct niet op iPhone en iPad dat.rooie.ventje Muziek, foto & video 8 01-11-11 11:50
Mac OS X: Film op externe HD synct niet met iPad Casa di Lama iTunes 0 13-10-11 21:18
Internet heel langzaam, of soms geen verbinding joost0312 iPhone Apps 15 19-08-10 19:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.