//

iPad3 en iMessage

iPad3 en iMessage discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg met geen mogelijkheid iMessage en Facetime aan de praat op m'n nieuwe iPad3. Ik heb een @me.com emailadres en krijg steeds de melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-03-12, 22:24
cranium cranium is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: ...
Berichten: 25
Standaard iPad3 en iMessage

Ik krijg met geen mogelijkheid iMessage en Facetime aan de praat op m'n nieuwe iPad3. Ik heb een @me.com emailadres en krijg steeds de melding "iMessage activering Inloggen mislukt. Controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw".

Uiteraard heb ik gewoon verbinding met Internet. Ik weet dat er nog niet veel mensen met een iPad3 zijn maar vroeg mij af of iemand iMessage wel werkend heeft op een iPad3.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-12, 22:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cranium Bekijk bericht
Ik weet dat er nog niet veel mensen met een iPad3 zijn maar vroeg mij af of iemand iMessage wel werkend heeft op een iPad3.
Geen enkel probleem hier Maar omdat ik een backup van een iPad 2 heb geïnstalleerd hoefde ik ook niets in te stellen.
  #3  
Oud 21-03-12, 09:42
cranium cranium is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: ...
Berichten: 25
Standaard

Probleem is inmiddels opgelost. Ik heb een Wi-Fi hotspot aangemaakt op mijn Galaxy Nexus (ben geen iPhone fan) en heb een Wi-Fi verbinding vanaf mijn iPad3 opgezet via de GN. Hierna ging de iMessage en Facetime activatie wel goed !
  #4  
Oud 06-04-12, 11:59
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Geen enkel probleem hier Maar omdat ik een backup van een iPad 2 heb geïnstalleerd hoefde ik ook niets in te stellen.
Hier zelfde geen probleem met ipad3, zelfs beter Wi-Fi ontvangst dan ipad2, kan thuis nu op grotere afstand werken en heb zo'n 10 meter verder zelfs 100% ontvangst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iMessage: Problemen en oplossingen LightPhoenix iPhone algemeen 161 20-10-12 00:40
Alle iDevices: Nieuwe Tiny Umbrella met support voor de iPad3 + AppleTV 3 Wally© Jailbreak 0 16-03-12 20:07
iPad: iPad3.2.2 JB, kun je veilig updaten naar 4.2? Amiga Jailbreak 5 28-01-11 23:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.