//

The New iPad

The New iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik zoek wat advies/meningen in het kopen van de nieuwste iPad. Op het moment heb ik in gebruik een iPhone 4, met T-Mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-03-12, 00:46
andreetJJ andreetJJ is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Question The New iPad

Beste mensen,

Ik zoek wat advies/meningen in het kopen van de nieuwste iPad.
Op het moment heb ik in gebruik een iPhone 4, met T-Mobile eindeloos online.

De iPad ga ik voornamelijk gebruiken voor het kijken van series, bekijken/lezen/typen van documenten, foto's en filmpjes maken/bewerken, misschien muziek luisteren(maar daarvoor heb ik mijn iPhone en iPod ook) en spelen van spelletjes.

Nu sta ik op het punt om binnenkort zoals vele andere de nieuwe iPad te kopen, alleen twijfel ik in eerste plaats tussen het Wi-Fi model en de Wi-Fi+3(4)G.
Laatst heb ik een duosim aangeschaft via T-Mobile zodat ik die in mijn nieuwe iPad zou kunnen stoppen, alleen is dit wel mogelijk met de nieuwe iPad? En in hoeverre is dit nodig als je ook gewoon een iPhone met internet erbij hebt. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En is het vervelend met een duosim te werken? Ik vraag me af of de meeste mensen zouden zeggen; 'koop gewoon alleen Wi-Fi, omdat...' of 'koop 3G, omdat...'. Wat raden jullie mij aan?

Daarnaast twijfel ik tussen een 16 of 32GB, ik heb een iPhone met 16GB hiervan gebruik ik 8,5GB dus ik heb nog zat GB over. En dan heb ik nog niet eens gesproken over de ruimte in iCloud. Wat raden jullie mij hierin aan en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik ben best wel een opruimer dus zoals bij mijn iPhone zal er niet onnodige zooi op staan.

En als laatste, alle iPad 2 hoesjes passen ook op de nieuwe iPad, toch?

Hopelijk zouden jullie je ervaringen met mij willen delen,
Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-12, 01:54
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
En als laatste, alle iPad 2 hoesjes passen ook op de nieuwe iPad, toch?
Ha...nu dagget zegt...

Er lijkt zich alvast één Apple smart-cover probleem te manifesteren...

New iPad has a smart-cover problem - CNN.com
  #3  
Oud 21-03-12, 20:13
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Ha...nu dagget zegt...

Er lijkt zich alvast één Apple smart-cover probleem te manifesteren...

New iPad has a smart-cover problem - CNN.com
Ter info: volgens het artikel geldt dit alleen voor Smart Covers uit begin 2011.
  #4  
Oud 22-03-12, 17:39
JAG JAG is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andreetJJ Bekijk bericht
Beste mensen,

Ik zoek wat advies/meningen in het kopen van de nieuwste iPad.
Op het moment heb ik in gebruik een iPhone 4, met T-Mobile eindeloos online.

De iPad ga ik voornamelijk gebruiken voor het kijken van series, bekijken/lezen/typen van documenten, foto's en filmpjes maken/bewerken, misschien muziek luisteren(maar daarvoor heb ik mijn iPhone en iPod ook) en spelen van spelletjes.

Nu sta ik op het punt om binnenkort zoals vele andere de nieuwe iPad te kopen, alleen twijfel ik in eerste plaats tussen het Wi-Fi model en de Wi-Fi+3(4)G.
Laatst heb ik een duosim aangeschaft via T-Mobile zodat ik die in mijn nieuwe iPad zou kunnen stoppen, alleen is dit wel mogelijk met de nieuwe iPad? En in hoeverre is dit nodig als je ook gewoon een iPhone met internet erbij hebt. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En is het vervelend met een duosim te werken? Ik vraag me af of de meeste mensen zouden zeggen; 'koop gewoon alleen Wi-Fi, omdat...' of 'koop 3G, omdat...'. Wat raden jullie mij aan?

Daarnaast twijfel ik tussen een 16 of 32GB, ik heb een iPhone met 16GB hiervan gebruik ik 8,5GB dus ik heb nog zat GB over. En dan heb ik nog niet eens gesproken over de ruimte in iCloud. Wat raden jullie mij hierin aan en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik ben best wel een opruimer dus zoals bij mijn iPhone zal er niet onnodige zooi op staan.

En als laatste, alle iPad 2 hoesjes passen ook op de nieuwe iPad, toch?

Hopelijk zouden jullie je ervaringen met mij willen delen,
Bedankt!
Dank je wel voor het perfect formuleren van ook mijn vragen !
Nu ben ik zo benieuwd naar de antwoorden/adviezen.
Zelf denk ik een iPad 3 met 3G/4G te kopen en alleen een prepaid-card te kopen en deze te gebruiken in noodgevallen. Dan heb ik de mogelijkheid maar zal standaard het wi-fi gebeuren gebruiken.
De alleen in 3G/4G uitvoering aanwezige GPS is daarbij ook een punt dat mij doet neigen naar die versie.
Maar 16 of 32 G ? Geen idee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:45.