//

the new ipad nu al stuk???

the new ipad nu al stuk??? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste ipad liefhebbers, Gisteren als een van de eerste in de rij gestaan om een nieuwe ipad 16gb te bemachtigen. Ik erg blij thuis gekomen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-12, 08:48
steven079 steven079 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 60
Standaard the new ipad nu al stuk???

Beste ipad liefhebbers,

Gisteren als een van de eerste in de rij gestaan om een nieuwe ipad 16gb te bemachtigen. Ik erg blij thuis gekomen, begonnen de problemen eigenlijk vrij wel direct, bij het installeren, enkele keer vast gelopen met het terug zetten van icloud reserve kopie, nadat dit na 3 x eindelijk gelukt was, viel mijn direct op ik bij een zwart scherm last heb van bleeding backlight in de hoeken, verbaast me dit bij zo'n degelijk apparaat je dat nu al heb, al met al zonet vanochtend viel ook keer op keer vanzelf de Wi-Fi verbinding weg , dus ik denk even een reboot home en aan en uitknop 8 sec vast houden tot het apple logo verschijnt, en wat denk je hij start niet meer op molentje blijft draaien en met het oplaad draad eraan vast hoor je hem om de 10 seconden bliepen, ook met harde resetten start hij niet meer op.Volgens mijn kan ik hieruit op maken hij stuk is, straks maar terug naar de media markt, ga ervan uit ik een nieuwe krijg,toch?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-12, 08:59
Carlo_1983 Carlo_1983 is offline
• iOS 6.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steven079 Bekijk bericht
Beste ipad liefhebbers,

Gisteren als een van de eerste in de rij gestaan om een nieuwe ipad 16gb te bemachtigen. Ik erg blij thuis gekomen, begonnen de problemen eigenlijk vrij wel direct, bij het installeren, enkele keer vast gelopen met het terug zetten van icloud reserve kopie, nadat dit na 3 x eindelijk gelukt was, viel mijn direct op ik bij een zwart scherm last heb van bleeding backlight in de hoeken, verbaast me dit bij zo'n degelijk apparaat je dat nu al heb, al met al zonet vanochtend viel ook keer op keer vanzelf de Wi-Fi verbinding weg , dus ik denk even een reboot home en aan en uitknop 8 sec vast houden tot het apple logo verschijnt, en wat denk je hij start niet meer op molentje blijft draaien en met het oplaad draad eraan vast hoor je hem om de 10 seconden bliepen, ook met harde resetten start hij niet meer op.Volgens mijn kan ik hieruit op maken hij stuk is, straks maar terug naar de media markt, ga ervan uit ik een nieuwe krijg,toch?
Misschien helpt een complete retore? Backlight bleeding hoe kan je dit waarnemen?
__________________
Moehahahaha!!!!
  #3  
Oud 23-03-12, 09:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steven079 Bekijk bericht
Volgens mijn kan ik hieruit op maken hij stuk is, straks maar terug naar de media markt, ga ervan uit ik een nieuwe krijg,toch?
Ga er niet met knoeien en prullen maar breng dat ding onmiddellijk terug naar Media Markt.

Succes gewenst
  #4  
Oud 23-03-12, 09:06
Carlo_1983 Carlo_1983 is offline
• iOS 6.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ga er niet met knoeien en prullen maar breng dat ding onmiddellijk terug naar Media Markt.

Succes gewenst
Daar heb je ook weer gelijk in!! Je mag toch verwachten dat een product van 500 euro + gewoon werkt?????
  #5  
Oud 23-03-12, 19:05
steven079 steven079 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 60
Standaard

Terug gebracht,en natuurlijk netjes een nieuwe gehad, viel mijn wel op dat deze ook bij donkere achtergronden, soms wat bleeding backlight zichtbaar zijn....http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...laat-geel.html
  #6  
Oud 24-03-12, 18:21
steven079 steven079 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 60
Standaard

Ook deze new ipad terug gebracht ivm backlight bleeding probleem, geld retour gekregen, ga echt geen 480 euro uitgeven voor blacklight probleem, hopelijk is dit niet bij allemaal zo...:S
  #7  
Oud 24-03-12, 21:27
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

wat een gezeur toch. Ik heb de iphone 2g tot en met de nieuwste iphone allemaal gehad, zelfde verhaal met de ipad. Nooit enig hardware probleem gehad(behalve na schade bijv vallen)

Zou me niet verbazen als de helft gewoon windows of android fanboys zijn die dit plaatsen.
Apple heeft super goede quality control.
  #8  
Oud 24-03-12, 21:44
Sjaakafhaak Sjaakafhaak is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: 050
Berichten: 194
Standaard

Ben geen fan boy van geen van de systemen. Maar heb de eerste generatie ipad ook 2 nieuwe gehad voor dat ik een had die nu nog steeds perfect werkt.

Nieuw uit doos zowel mijn amerikaanse als later een europese binnen enkele dagen aansluiting voor het kabeltje stuk.... Alles wat gemaakt kan worden kan ook stuk....*
  #9  
Oud 24-03-12, 21:57
Quirinu5 Quirinu5 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Standaard

Brute pech vrees ik..
Hier geen backlight bleeding, gele schijn of wat dan ook. Met ipad 2 ook geen problemen gehad. Heb ooit wel een ipod touch met backlight bleeding gehad, dus het gebeurt wel.. maar apple doet hier ook niet moeilijk over en normaal krijg je zonder teveel gedoe een nieuwe.
  #10  
Oud 24-03-12, 22:34
steven079 steven079 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
wat een gezeur toch. Ik heb de iphone 2g tot en met de nieuwste iphone allemaal gehad, zelfde verhaal met de ipad. Nooit enig hardware probleem gehad(behalve na schade bijv vallen)

Zou me niet verbazen als de helft gewoon windows of android fanboys zijn die dit plaatsen.
Apple heeft super goede quality control.
Zeg dat wel, wat een gezeur, maar je mag toch wel de kwaliteit verwacht die beloofd word..........? Sta toch niet voor niks om 0.00uur snacht voor de deur om als eerst een ipad te krijgen, vervolgens dikke pech met 2 ipads ben je toch een beetje teleur gesteld
  #11  
Oud 25-03-12, 00:15
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steven079 Bekijk bericht
Zeg dat wel, wat een gezeur, maar je mag toch wel de kwaliteit verwacht die beloofd word..........? Sta toch niet voor niks om 0.00uur snacht voor de deur om als eerst een ipad te krijgen, vervolgens dikke pech met 2 ipads ben je toch een beetje teleur gesteld
ja dat kan ik me wel voorstellen...
  #12  
Oud 25-03-12, 01:45
Carlo_1983 Carlo_1983 is offline
• iOS 6.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 206
Standaard

Hoe kan je backlight bleeding waarnemen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oordopjes stuk iRolf iPhone algemeen 3 03-12-10 09:44
Iphone Stuk Rene3g Odido (T-Mobile) 5 08-12-08 22:00
stuk! verhagena iPhone algemeen 1 19-07-08 11:08
Turbosim stuk? Major Tom iPhone algemeen 1 24-04-08 00:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.