//

Apple cover

Apple cover discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu pas de org.apple cover voor mijn iPad3 aangeschaft gelukkig werkt alles gewoon trots dat voor een ipad2 is (staat op de verpakking) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-04-12, 19:43
Ouwhoer Ouwhoer is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 40
Standaard Apple cover

Ik heb nu pas de org.apple cover voor mijn iPad3 aangeschaft gelukkig werkt alles gewoon trots dat voor een ipad2 is (staat op de verpakking) was der al bang voor na al die berichten over dat t mogelijk niet zou kunne werken.maar goed alles werkt en past prima maar toch ben ik bang dat dat vastklikken krassen kan geven heeft iemand der ervaringen mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-04-12, 21:21
iFajar iFajar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 72
Standaard

Op een gegeven moment ga je wel slijtage zien. Een vriend van mij heeft dat ook. Wat ik zou doen is doorzichtige stickers op de plekken plakken waar de cover met de iPad in aanraking komt. Heb geen idee of dit de magneetsterkte verzwakt en dat de cover er makkelijker afgaat. Hangt natuurlijk af hoe dik de stickers zijn natuurlijk.
__________________
iPhone 4 16 GB!
  #3  
Oud 13-04-12, 22:42
Ouwhoer Ouwhoer is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 40
Standaard

Ja denk dat dat ik hem terug stuur vind t zonde als der krassen ofzo op komen vind die cover sowieso een beetje onhandig met vasthouden en vooral met gamen zit t in de weg allemaal. ma t ziet wel goed uit past echt perfect
  #4  
Oud 16-04-12, 17:58
spunz spunz is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: W dam
Berichten: 13
Standaard

Stickers plakken zoals al gezegd is.
Het kan niet in de weg zitten want je kunt de cover volledig naar de achterzijde van de device klappen. Hoe kan deze dan ooit in de weg zitten??
  #5  
Oud 16-04-12, 18:50
Ouwhoer Ouwhoer is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 40
Standaard

Ja vind dat ook ma zoiets die stickers ma meschien heb je ook wel gelijk.vind dat toch echt een beetje onhandig hoor t blijft zo los hange op de achterkant als ik FIFA speel merk ik dat meest moet je om draaien en dan heb je de knopjes van volume aan de onderkant en je hand op de luidspreker(hoezo mierenneuker haha)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:19.