//

Ipad overzetten naar nieuw apple id

Ipad overzetten naar nieuw apple id discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil graag de ipad van mn pa&ma overzetten naar een apart apple id, omdat ik anders met icloud in de knoop kom, hoe kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-12, 12:34
1997giorgio1 1997giorgio1 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 50
Standaard Ipad overzetten naar nieuw apple id

ik wil graag de ipad van mn pa&ma overzetten naar een apart apple id, omdat ik anders met icloud in de knoop kom, hoe kan ik het beste doen zonder dat alle apps e.d worden verwijderd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-12, 13:12
Thomas202 Thomas202 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 39
Standaard

Instellingen>Store>Apple ID: ...>Log Uit
De apps zullen blijven staan, alleen updaten wordt moeilijk, daarvoor zou je weer even terug moeten naar je oude ID, updaten en daarna weer naar je nieuwe.
  #3  
Oud 29-04-12, 14:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het principe is hetzelfde als wanneer je meerdere Apple ID's hebt voor meerdere App Stores.

Een voorbeeld:

Ik heb Apple ID's voor de App Stores B, D en USA. Als ik apps wil updaten moet ik steeds met het juiste Apple ID in de respectievelijke App Store inloggen.
  #4  
Oud 29-04-12, 14:23
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1997giorgio1 Bekijk bericht
ik wil graag de ipad van mn pa&ma overzetten naar een apart apple id, omdat ik anders met icloud in de knoop kom, hoe kan ik het beste doen zonder dat alle apps e.d worden verwijderd?
Wat voor knoop is dat ? Wil graag het probleem begrijpen voor ik eventueel een antwoord geef.
  #5  
Oud 29-04-12, 16:11
1997giorgio1 1997giorgio1 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas202 Bekijk bericht
Instellingen>Store>Apple ID: ...>Log Uit
De apps zullen blijven staan, alleen updaten wordt moeilijk, daarvoor zou je weer even terug moeten naar je oude ID, updaten en daarna weer naar je nieuwe.
maar hoe zit het dan met reserve kopies, dan heb ik er op mn laptop 1 van mij apple id, dan op de computer van mn ouders 1....?
  #6  
Oud 29-04-12, 16:19
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je krijgt geen reservekopie van een AI, maar van een device.
  #7  
Oud 29-04-12, 17:17
1997giorgio1 1997giorgio1 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 50
Standaard

oke bedankt, ben nu even aan de slag gegaan, heb een nieuw apple id voor mn pa en ma aangemaakt, maar nu wil ik er mee inloggen en zegt ie dat ik eerst in de itunes store moet inloggen.
dus ik dat doen, maar dan vraag ie om visa/creditcard gegeven die nog ingevuld moeten worden, maar dat willen mn ouders niet. Ik heb het zelf ook niet zie ik net, ik heb ook niks in moetenvullen. maar itunes blijft zeggen dat het verplicht is... iemand een oplossing

Melding: ''U hebt een creditcard of cadeaubon nodig om een Aplle id aan te maken. er wordt u niets in rekening gebracht tot dat u een aankoop doet.'' mn ouders moeten dus de betaal gegevens ingeven, of een cadeaubon van minstens 15 eu kopen, voordat het apple id kan worden aangemaakt!?
  #8  
Oud 29-04-12, 19:34
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Gewoon een iTuneskaart kopen. Krijg ik altijd op mijn verjaardag i.p.v een boeken- of platenbon.
  #9  
Oud 03-05-12, 17:40
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1997giorgio1 Bekijk bericht
oke bedankt, ben nu even aan de slag gegaan, heb een nieuw apple id voor mn pa en ma aangemaakt, maar nu wil ik er mee inloggen en zegt ie dat ik eerst in de itunes store moet inloggen.
dus ik dat doen, maar dan vraag ie om visa/creditcard gegeven die nog ingevuld moeten worden, maar dat willen mn ouders niet. Ik heb het zelf ook niet zie ik net, ik heb ook niks in moetenvullen. maar itunes blijft zeggen dat het verplicht is... iemand een oplossing
Geen id aanmaken, bestaande uitloggen, dan een willekeurige gratis app downloaden, Apple vraagt dan om in te loggen met bestaande id of een nieuwe aan te maken. Dan pas kiezen voor nieuwe aanmaken, bij betaalgegevens kun je dan voor 'geen' kiezen ipv een creditcard. Dit is de manier om een id aan te maken zonder betaal gegevens. Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia app BTSTACK overzetten van iPad-1 naar iPad-2 Gryta1 Jailbreak apps en thema's 2 10-06-12 18:26
overzetten bestanden ipod naar nieuw itunes account Dscool iTunes 5 22-04-12 21:27
Whatsapp overzetten naar nieuwe telefoon MET nieuw nummer esc iPhone Apps 4 12-02-12 15:30
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad forum.bericht iTunes 3 03-08-10 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:37.