//

Welke provider is het voordeligst? [prepaid internet iPad]

Welke provider is het voordeligst? [prepaid internet iPad] discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ga volgende week een ipad halen met 4g en wil natuurlijk ook een simkaart hebben voor internet. Ik hoef geen abonnement, omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-12, 14:50
appleiphone appleiphone is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 29
Standaard Welke provider is het voordeligst? [prepaid internet iPad]

Hallo allemaal,

Ik ga volgende week een ipad halen met 4g en wil natuurlijk ook een simkaart hebben voor internet. Ik hoef geen abonnement, omdat ik niet vast wil zitten aan maandelijkse kosten. Ik heb dus even rondgekeken om internet maar ben niet veel duidelijker geworden. Daarom wil ik jullie graag vragen wat nou de voordeligste prepaid internet provider is voor de iPad (het meeste mb's bij opwaarderen etc). KPN, Vodafone, T-mobile?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-12, 19:28
dickxxx dickxxx is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 13
Standaard

Mobiel Internet van UPC
prepaid € 0,05 per MB en 50 MB gratis per maand voor UPC all in one klanten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 weet niet welke provider het is. mrsalim iPhone algemeen 4 20-04-12 18:02
Prepaid internet in het buitenland PeHa5772 Internet in buitenland (roaming) 4 27-04-11 00:32
Welke provider kan ik het beste nemen? gon1234abcd Overige providers Nederland 15 13-08-09 19:05
België: Welke provider het beste voor iPhone in België absrnd Overige providers België 9 09-12-07 15:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.