//

Verzenden kpnplanet email lukt niet

Verzenden kpnplanet email lukt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg het niet voor elkaar om via mijn kpnplanet email te versturen. Volgens mij zit het probleem in het feit dat ik bij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-05-12, 21:09
Peetje013 Peetje013 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard Verzenden kpnplanet email lukt niet

Ik krijg het niet voor elkaar om via mijn kpnplanet email te versturen.

Volgens mij zit het probleem in het feit dat ik bij de uitgaande server identiteitscontrole op wachtwoord heb staan en dit behoort volgens mij op geen te staan zoals ik op de site van kpn heb gelezen, deze melding krijg ik ook als ik het met wachtwoord probeer op te slaan: "de smtpserver van mail.kpnmail.nl ondersteunt geen identiteitscontrole, controleer de accountinstellingen en probeer opnieuw." maar die optie heb ik niet. Hier staat bijv apple token, md5 challenge response, ntml en http md5 digest en dan nog optie wachtwoord. Maar die zijn ook niet te gebruiken..

Ik heb contact gehad met de helpdesk van kpn maar die hebben er totaal geen verstand van en geven erg makkelijk aan dat ze het niet ondersteunen. Op de site van apple heb ik het wel gevonden, maar snap niet wat ze nou bedoelen. Hier is dat artikel te vinden: Mail configureren voor uw e-mailaccount (Mac OS X v10.5 en hoger)

Ik heb namelijk de poort gecontroleerd (25) en 110 (worden beiden genoemd), server: mail.knpmail.nl en ssl staat nu uit.. En geen wachtwoord invullen is ook geen optie..

Wie weet hiervoor het antwoord?

Ik neem aan dat er meer mensen zijn die een ipad3 hebben en kpnplanet gebruiken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-12, 22:47
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je link verwijst naar het instellen van mail op een oude iMac.
Heb je dit gelezen:
email instellingen voor iphone ipad ipod | App-reviews.nl
http://www.kpn.com/prive/service/Mob...tig-instellen/

Ik heb op al mijn mobiele apparaten ( MacBook Pro, iPhone, iPad ) de smtp server van Gmail ingesteld als uitgaande server voor alle mail accounts. De server van Gmail is namelijk één van de weinige die het overal doet, of je nu thuis bent, je 3G verbinding gebruikt of de Wi-Fi verbinding van iemand gebruikt die bij een andere provider zit... Zo hoef je nooit meer iets in te stellen.
  #3  
Oud 19-05-12, 23:03
Peetje013 Peetje013 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard

Het werkt! Super bedankt! Ga dit ook nog even doorsturen naar kpn, kunnen ze hun klanten tenminste goed helpen! Haha..

Had al gelezen over gmail, maar op zich kun je via webmail ook de mail lezen en zo vaak ga ik niet naar het buitenland, maar thanx voor de tip!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 mei 2012 om 22:14 ----------

Ik heb het nu ook gevonden op het eigen forum op de site van kpn! Baal dat ik dat niet gezien heb, maar blijf het raar vinden dat de medewerkers mij dit niet konden vertellen of me naar het forum hebben verwezen!

Het staat hier: Email op ipad - KPN Community
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telfort email verzenden lukt niet. stealth0001 KPN 24 02-05-11 21:44
e-mail verzenden lukt niet quincy iPhone algemeen 45 30-11-10 20:59
Email verzenden niet mogelijk - afzender ongeldig? Thommes iPhone algemeen 1 27-05-10 09:35
xs4all email verzenden lukt niet t.vaassen iPhone algemeen 6 06-10-09 16:48
Email verzenden in buitenland lukt niet flipper iPhone algemeen 16 12-06-08 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:40.