//

Agenda Synchronisatie probleem

Agenda Synchronisatie probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ola ik heb een agenda sync probleem. Ik ben zelfstandige en heb verschillende opdrachtgevers, nu laat ik verschillende agenda's samenkomen op mijn Ipad. handig, alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-05-12, 08:50
wonder28 wonder28 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard Agenda Synchronisatie probleem

Ola

ik heb een agenda sync probleem. Ik ben zelfstandige en heb verschillende opdrachtgevers, nu laat ik verschillende agenda's samenkomen op mijn Ipad. handig, alleen nu blijkt dat er een aantal zaken niet goed gaan.

- Zodra ik uitgenodigd wordt door een "derde" die een afspraak in mijn agenda zet, ik deze op mijn desktop of laptop computer in gmail accepteer, komt hij niet (altijd) in mijn ipad agenda terecht.(soms dus wel)

- daarnaast staat er een wekelijkse afspraak in mijn agenda die ook door "iemand" anders is voorgesteld, deze heb ik geaccepteerd op mijn computer, en daarna is hij weer cancelled. Alleen, deze afspraak blijft dus wel in de agenda op mijn ipad staan, terwijl die op mijn desktop in gmail allang verwijderd is. Omdat hij door iemand anders in mijn agenda is gezet kan ik hem met geen mogelijkheid van mijn ipad krijgen.

Ik hoop dat ik duidelijk heb omschreven wat het probleem is, weet iemand wat ik kan doen om goed / beter te laten syncen (vaak gaat het dus wel goed) of hoe ik de afspraken toch uit mijn ipad kan halen ook al zijn ze niet van mij afkomstig?

thnx alvast

grt. wil
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-12, 22:47
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Soms gaat het bij ook niet goed.
Wat ik dan doe is het volgende.
Instellingen - E-mail, contacten, agenda's - bij het gmail account zet ik de agenda uit.
Je krijgt nu de vraag of de agenda verwijdert moet worden en antwoord daarop met JA.
De agenda staat nu niet meet op je iPad. Zet nu de agenda weer aan en de gmail agenda zal zich langzaam gaan vullen.
Nu is de koppeling weer goed en zal de sync naar behoren verlopen, althans bij mij.

Succes.
  #3  
Oud 23-05-12, 23:54
wonder28 wonder28 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard

was het leven altijd maar zo makkelijk

werkte perfect, thnx KvdS
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
Agenda probleem synchronisatie tussen iphone en ipad sander1973 iTunes 3 17-01-11 22:03
Oplossing synchronisatie probleem agenda's Willum iPhone algemeen 4 14-04-10 22:58
Iphone 3GS Outlook 2007 synchronisatie probleem calendar agenda Karma iTunes 1 03-04-10 23:12
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:41.