//

Email adres blokkeren en nog wat

Email adres blokkeren en nog wat discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je koopt een iPad voor heel veel geld. Je hebt een probleem, dat je pad regelmatig uitvalt en terug gaat of naar het begin scherm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-06-12, 13:43
Losdos Losdos is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 33
Exclamation Email adres blokkeren en nog wat

Je koopt een iPad voor heel veel geld. Je hebt een probleem, dat je pad regelmatig uitvalt en terug gaat of naar het begin scherm of zelfs naar het appeltje. Kan je niet oplossen. Nou lekker dan.

Ander probleem iemand krijgt een nieuw email adres, dat verander je in je contacten, dat lukt. Maar als je een mail wil sturen komt het oude niet meer bestaande adres op de door jou te schrijven mail. Oplossen kan niet. Ik krijg hem echt niet weg.

Volgende probleem, krijg ongevraagde mail, soms wel 3x per dag. mailen heeft geen zin, komt terug. Dan maar blokkeren. Maar hoe? Kan niet.

Ben ik achterlijk, zijn deze problemen wel op te lossen. Ik ben daar nog niet achter. Mijn probleem is een iPad kost zoveel geld en deze simpelen dingen zijn niet op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-06-12, 15:16
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Welke firmware (FW) heb je ?
Oude emailadressen in je suggestie-popup zakken vanzelf naar beneden. Je kunt die altijd overrulen.
Ongevraagde mail: welke provider heb je ?
Je ziet, ik heb een paar vragen, maar voor elk probleem is een oplossing.
Overigens: ik gebruik hier mijn iPad 1. Mijn iPad 3 gebruik ik voor het geavanceerde foto- en filmwerk en Facetimen met mijn kinderen en kleinkinderen. Schitterend scherm, zelfs mijn gedigitaliseerde super 8 filmpjes zien er scherp en fris uit!
  #3  
Oud 02-06-12, 17:03
Jeff Ceuppens Jeff Ceuppens is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Losdos Bekijk bericht
Je koopt een iPad voor heel veel geld. Je hebt een probleem, dat je pad regelmatig uitvalt en terug gaat of naar het begin scherm of zelfs naar het appeltje. Kan je niet oplossen. Nou lekker dan.

Ander probleem iemand krijgt een nieuw email adres, dat verander je in je contacten, dat lukt. Maar als je een mail wil sturen komt het oude niet meer bestaande adres op de door jou te schrijven mail. Oplossen kan niet. Ik krijg hem echt niet weg.

Volgende probleem, krijg ongevraagde mail, soms wel 3x per dag. mailen heeft geen zin, komt terug. Dan maar blokkeren. Maar hoe? Kan niet.

Ben ik achterlijk, zijn deze problemen wel op te lossen. Ik ben daar nog niet achter. Mijn probleem is een iPad kost zoveel geld en deze simpelen dingen zijn niet op te lossen?
Hou steeds in gedachten, "Als je geen viool kan spelen, dan speel je zelfs op een Stradivarius vals ."
  #4  
Oud 03-06-12, 09:11
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Welke firmware (FW) heb je ?
Oude emailadressen in je suggestie-popup zakken vanzelf naar beneden. Je kunt die altijd overrulen.
Ongevraagde mail: welke provider heb je ?
Je ziet, ik heb een paar vragen, maar voor elk probleem is een oplossing.
Overigens: ik gebruik hier mijn iPad 1. Mijn iPad 3 gebruik ik voor het geavanceerde foto- en filmwerk en Facetimen met mijn kinderen en kleinkinderen. Schitterend scherm, zelfs mijn gedigitaliseerde super 8 filmpjes zien er scherp en fris uit!
Als je met een probleem zit en je legt dat voor op een forum, moet je natuurlijk wel antwoorden als er vragen gesteld worden, die tot doel hebben het probleem op te lossen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gebruikt email adres verwijderen jiggy1965 iPhone algemeen 8 29-11-11 19:30
itunes email adres ziemaar iPhone Apps 4 12-04-10 13:06
Windows: email adres wijzigen efecan iTunes 6 03-08-09 21:29
Email adres opslaan colliehome iPhone algemeen 0 19-05-08 09:32
& in email adres Binke iPhone algemeen 4 05-03-08 21:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:17.