//

Tekst rood onderstreept

Tekst rood onderstreept discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werk sinds enkele dagen met de browser Safari, en als ik hier op het forum een topic plaats dan is mijn tekst onderlijnd met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-12, 19:56
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard Tekst rood onderstreept

Ik werk sinds enkele dagen met de browser Safari, en als ik hier op het forum een topic plaats dan is mijn tekst onderlijnd met rood, het heeft volgens mij te maken met de taal instelling, bij het gebruik van IE heeft hij dat niet, ik ben met die browser op mijn pc aan het oefenen , omdat ik binnenkort een Imac krijg, en dan moet ik wel safari gebruiken, het is alleen als ik hem hier in type, als hij op het forum aankomt dan staat die nie meer rood onderlijnd, graag uw hulp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-12, 20:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giljom Bekijk bericht
Ik werk sinds enkele dagen met de browser Safari, en als ik hier op het forum een topic plaats dan is mijn tekst onderlijnd met rood, het heeft volgens mij te maken met de taal instelling,
Laat dit bericht naar het forum "Website" verplaatsten.

Je hebt de spellingscontrole ingesteld voor een verkeerde taal. Ik weet hoe je dat in Safari voor OS X moet uitschakelen (of veranderen) maar niet in Safari voor Windows. Klik eens op dat wieltje rechtsboven, misschien dat je daar iets kan vinden.
  #3  
Oud 22-06-12, 22:01
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

timosha , bedankt voor uw antwoord , maar ik vind het ook niet ,
  #4  
Oud 22-06-12, 22:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb heel speciaal voor jou Safari in een Windows virtuele machine geïnstalleerd

  #5  
Oud 22-06-12, 22:40
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

timosha heel erg bedankt, die stond wel juist ingesteld, maar ik heb hem uit en aan gezet en het is opgelost, nogmaals mijn dank, wat zou ik doen zonder u, ik hoop dat ik snel mijn nieuwe IMAC hebt dan zal veel opgelost zijn, want die windows geeft niets als problemen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tekst document naar tekst app? sanders iPhone Apps 0 13-12-10 22:19
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( Esteban78 iPhone Apps 0 17-08-10 02:28
Rood puntje tom91 iPhone algemeen 3 14-09-08 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.