//

Nieuwe gebruiker met diverse vragen

Nieuwe gebruiker met diverse vragen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van de nieuwe IPad. Echter kom ik ma wat spelen tot wat problemen tussen me IPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-12, 14:53
Chan266 Chan266 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 36
Standaard Nieuwe gebruiker met diverse vragen

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van de nieuwe IPad. Echter kom ik ma wat spelen tot wat problemen tussen me IPhone en IPad.

Ik heb al wat gelezen hier op het forum, maar aangezien ik net pas in het bezit ben, snap ik niet echt wat er bedoeld word.

Hopelijk kan iemand mij helpen in beginnerstaal uit te leggen wat er verkeerd is en of het wel of niet mogelijk is.

Het volgende:

1. Ik heb op me IPhone de normale standaard agenda zitten. Deze heb ik uiteraard ook op me IPad staan. Als ik een afspraak in me iPad zet dan komt deze niet automatisch op me telefoon te staan. Andersom wel.
Zowel bij de iPhone als iPad heb ik de instellingen hetzelfde staan.
Wat is er fout???

2. Eigenlijk hetzelfde als bovenstaande alleen dan met me mail. Als ik me mail lees op de iPad ziet die hem wel als gelezen op me iPad maar anders om niet.

3. Is het mogelijk om de app's die ik op me telefoon download ook direct op me iPad te krijgen en anders om? Of moet ik ze dan op alle 2 de apparaten apart installeren?

Dit was het wel even. Hopelijk kan iemand mij in normale taal helpen met wat ik moet doen of wat ik verkeerdd doe.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-12, 15:19
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wat voor account gebruik je om je agenda en email te synchroniseren?

Apps die je op je iPhone download kun je automatisch op je iPad krijgen en andersom (indien ook geschikt voor de iPhone). Je kunt dit instellen via Instellingen>Store>Automatische downloads.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 04-07-12, 16:53
Chan266 Chan266 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Wat voor account gebruik je om je agenda en email te synchroniseren?

Apps die je op je iPhone download kun je automatisch op je iPad krijgen en andersom (indien ook geschikt voor de iPhone). Je kunt dit instellen via Instellingen>Store>Automatische downloads.
Hoe weet ik welk account ik gebruik? Email is iig live.nl en de agenda is zon standaard agenda die al op de iPhone en iPad direct op het scherm zit.
  #4  
Oud 05-07-12, 16:14
Chan266 Chan266 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 36
Standaard

Is er niemand die mij kan helpen?
  #5  
Oud 05-07-12, 16:19
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Bij agenda kun je dat zien onder de knop "Agenda's". Je zult de instellingen daar moeten vergelijken met die op de iPad.
  #6  
Oud 05-07-12, 16:26
Chan266 Chan266 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 36
Standaard

Zowel bij de iPhone als iPad staan de instellingen gelijk. Alles staat aangevinkt.

Alleen bij de iPad staat die van me "hotmail" er niet bij, maar dat zal niks uit moeten maken. Lijkt mij.
  #7  
Oud 05-07-12, 23:40
MacSkills's schermafbeelding
MacSkills MacSkills is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chan266 Bekijk bericht
Zowel bij de iPhone als iPad staan de instellingen gelijk. Alles staat aangevinkt.

Alleen bij de iPad staat die van me "hotmail" er niet bij, maar dat zal niks uit moeten maken. Lijkt mij.

Ik heb dat ook, als ik een spel speel op de iphone dan word hij wel via icloud op de ipad geupdate maar andersom niet...terwijl de instellingen hetzelfde zijn en icloud ondersteund word bij dat spel...
__________________
Carl Sagan - Pale Blue Dot: A Vision of the Human Future in Space
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad vragen van nieuwe gebruiker bica iPad algemeen 20 08-12-11 11:38
Diverse vragen IOS 5 Lancia iPhone algemeen 0 01-11-11 07:52
Diverse vragen over iPhone4 met problemen. KIN174 iPhone algemeen 7 19-04-11 16:15
Diverse vragen en advies nodig Tuttel Archief 1 06-11-08 15:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:18.