//

volume ipad 3 bij video

volume ipad 3 bij video discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, de volume op de ipad bij beeld materiaal vind ik extreem laag. Het is al bijna antigeluid. muziek van spotify knalt er lekker uit, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-07-12, 14:03
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard volume ipad 3 bij video

hoi,

de volume op de ipad bij beeld materiaal vind ik extreem laag. Het is al bijna antigeluid.
muziek van spotify knalt er lekker uit, radio 538 net zo maar ziggo app, hbo app, itunes u, imdb trailers, etc is de volume dusdanig laag dat ik het amper kan horen. Ik gebruik zelfs gevoede speakers en dan nog is het bagger, ook de headset en rechtstreeks vanuit de ipad zelf is het gewoon veeeeel te laag.

als ik google vind ik alleen maar oplossingen in de jailbreak scene. Maar het kan toch nooit zo zijn dat je het geluid van een film of cursussen gewoon niet màg horen van apple?

Dit moet wel een bug zijn, zo laag is het. Zeker als ik het vergelijk met spotify wat wel gewoon goed hard kan. interne ipod muziek weet ik niet want die heb ik niet.

volume begrenzing is uit, ook aan en laag zetten helpt niet, en hoog al helemaal niet natuurlijk.
eq is uit maar aan helpt ook niet. alle volume knoppen staan volopen.

is apple echt ons gehoor beschermengel? want ik zou het wel heel erg jammer vinden als ik het grote retina scherm niet kan gebruiken voor beeldmateriaal, of apple het nou zelf aanbiedt of niet... ik vind het mega vreemd.

is dit op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-12, 13:13
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

Niemand heeft hier ook last van, het is wel op te lossen, het is niet op te lossen of heeft iedereen er last van? Er moet toch iets van info over te zijn?
  #3  
Oud 29-07-12, 15:40
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Geen last van, dus ik kan je niet helpen. En via AE knalt alles mijn luidsprekers uit.
  #4  
Oud 29-07-12, 15:56
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

wat is AE?
en ziggo tv app geeft ook hoorbare audio? zowel met interne speaker als met originele oordopjes?
  #5  
Oud 29-07-12, 16:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door callous Bekijk bericht
1) Maar het kan toch nooit zo zijn dat je het geluid van een film of cursussen gewoon niet màg horen van apple?

2) Dit moet wel een bug zijn, zo laag is het.

3) ...is apple echt ons gehoor beschermengel?

4) ...of apple het nou zelf aanbiedt of niet....
Hier is het geluid normaal op een iPad 3. Ik heb niet alle appjes die jij gebruikt.

Als ik dit lees:
Citaat:
muziek van spotify knalt er lekker uit, radio 538 net zo
vraag ik mij af wat bij jou normaal is, of normaal moet zijn. 120 dB of zoiets?

Apple heeft het geluidsniveau, overeenkomstig bepaalde EU voorschriften, beperkt op maximum 80 dB (kan ook iets meer of minder zijn, de juiste waarde ken ik niet). Met een Jailbreak kan je die beperking uitschakelen.

Succes verder.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 29-07-12 om 16:45.
  #6  
Oud 29-07-12, 16:45
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Vergeleken met de muziek-apps is het geluid hier bij films niet harder of zachter.

Er is dan dus bij jou iets vreemds aan de hand lijkt me.
  #7  
Oud 29-07-12, 20:08
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door callous Bekijk bericht
wat is AE?
en ziggo tv app geeft ook hoorbare audio? zowel met interne speaker als met originele oordopjes?
Ziggo heb ik niet en AE is Airport Express. Hiermee kan ik het geluid van mijn iPad weergeven via mijn HiFi geluidsinstallatie. En daarmee kan ik heel wat dB's genereren
  #8  
Oud 29-07-12, 20:59
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

ik heb apple tv en dat werkt ook wel goed.
maar als ik zeg, bij muziek knalt het er lekker eruit en bij film materiaal, dus met beelden, youtube, ziggo app, air av, itunes u, wat dan ook... iets met beeld... dan is het geluid erg zacht.. hoe kan je dan vragen wat ik normaal vind?
hoe kan je zeggen dat er niets aan de hand is... volgens mij ben ik behoorlijk duidelijk... muziek apps zijn goed, bij apps met beelden is het geluid erg zacht...

en jailbreak wil ik niet.
  #9  
Oud 29-07-12, 21:13
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

+Open iTunes--->Select the video you want to boost the volume--->Press the Command+i keys--->From the popup window pick the Option tab--->Volume Adjustment set to 100%. Sync movie to iPad.+
  #10  
Oud 29-07-12, 21:20
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

ik kijk geen films op de ipad... het gaat om apps zoals de ziggo app, youtube, hbo app enz... niet echte films die je erop moet zetten... ik gebruik niet eens itunes dus dat kan niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen geluid meer bij Movie Player - No Volume Available Toetje53 iPad algemeen 3 27-09-11 10:22
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 07:56
volume aanpassen bij interne luidspreker werkt niet meer?! Veronikaas iPhone algemeen 0 06-12-10 19:53
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen Roffel iPhone algemeen 13 03-11-09 21:07
Volume oorspeaker ineens zeer laag bij bellen! maarten1987 iPhone algemeen 3 24-10-09 22:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.