//

Geen verbinding met AppStore mogelijk

Geen verbinding met AppStore mogelijk discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist een nieuwe Ipad gekocht en probeer er gratis apps op te zetten. Daartoe wordt er eerst naar mijn Apple ID gevraagd die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-12, 22:42
Galagala Galagala is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard Geen verbinding met AppStore mogelijk

Ik heb zojuist een nieuwe Ipad gekocht en probeer er gratis apps op te zetten. Daartoe wordt er eerst naar mijn Apple ID gevraagd die ik daarvoor aangemaakt heb. Als ik deze gebruik kom ik in een veld om via mijn gebruikersnaam en code verder te komen. Daarna wordt naar mijn credit card gegevens gevraagd. Na opgave van deze correcte info krijg ik de opmerking: deze Apple ID naam heeft nog geen verbinding gemaakt met Ipad Store. En dan kan ik dus niet verder. VERVELEND!
Vraag: wat heb ik verkeerd gedaan, hoe kan ik het herstellen of is er een andere manier op de apps op mijn Ipad te krijgen.
Zeer bedankt alvast voor de antwoorden.
Gala.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-12, 23:55
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Is dit je enige AID ? Heb je je pc geautoriseerd ? Heb je een mailtje ontvangen nadat je je AID aangemaakt hebt ? Heb je alle velden ingevuld bij de aanmaak (naam, straat, woonplaats, enz.) ?
Overigens, je hoeft geen creditcardgegevens in te vullen.
  #3  
Oud 27-07-12, 09:00
Galagala Galagala is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard

Dankjewel Beech voor het snelle antwoord. Ja, het is mijn enige AID, mijn PC is geautoriseerd en ik heb een mailtje ontvangen en direkt gereageerd.
Wat er daarna is gebeurd is dat ik het veld "Account" heb gekregen (ik ben n.l. ook half Engelse en gebruik vaak de Engelse text) met alleen maar de mogelijkheid om Creditcardgegevens in te vullen. Dus niet de mogelijkheid om "geen CC" of zoiets aan te geven.
Wellicht kunt u mij verder helpen. Alvast bedankt.
  #4  
Oud 27-07-12, 11:10
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je moet een gratis app aanschaffen op je iPad, dan krijg je een pop-up menu, zie hier.

Meer informate: http://www.apple.com/nl/support/appleid/ of http://www.apple.com/support/ipad/

Laatst gewijzigd door Beech43; 27-07-12 om 11:20.
  #5  
Oud 27-07-12, 14:39
Galagala Galagala is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard

dankjewel voor je antwoord Beech43, ik ga er aan werken en ik laat het je weten.
Gala.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen verbinding mogelijk met netwerk toni_i Wi-Fi 37 06-11-11 23:44
Geen verbinding met itunes store mogelijk huissoon iTunes 6 18-10-10 15:25
krijg geen verbinding meer met appstore stiefmen iPhone algemeen 4 29-06-10 23:30
Na FW upgrade geen verbinding mogelijk met eigen Wi-Fi jurres Archief 1 09-03-10 23:24
Iphone geen verbinding met appstore via Wi-Fi AAV Wi-Fi 2 03-03-10 14:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.