//

Inloggen op facetime lukt niet.

Inloggen op facetime lukt niet. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sindskort een Ipad 2. En heb facetime er op ik heb een apple id, en alles is goed op de app store ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-12, 23:25
Ipad2fan Ipad2fan is offline
• iOS 4.1 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 12
Standaard Inloggen op facetime lukt niet.

Hoi,

Ik heb sindskort een Ipad 2. En heb facetime er op ik heb een apple id, en alles is goed op de app store itunes enzovoort kan ik gewoon inloggen maar op facetime staat er bellen via email weet iemand hier een oplossing voor?!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 augustus 2012 om 21:36 ----------

Die mail krijg ik niet binnen om te activeren en der staat ga naar mail heb ik opgedrukt maar zie ik niks van facetime staan..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-12, 22:42
Ipadistop Ipadistop is offline
• iOS 6.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 146
Standaard

Ik leef echt met je mee, ik snap zelf ook niets van facetime op ipad, daarom gebruik ik skype, dat is precies hetzelfde, video,chat,etc.,
  #3  
Oud 23-08-12, 23:51
Ipad2fan Ipad2fan is offline
• iOS 4.1 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 12
Standaard

Oke bedankt haha, ik wouw het alleen is uitproberen als hij het deed maarja bedankt voor je reactie!
  #4  
Oud 02-09-12, 14:35
4Jal 4Jal is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard

Bij mij zijn de problemen met facetime begonnen nadat ik een nieuwe apple-id heb aangemaakt op mijn iPad2. Voor die tijd had ik geen enkel probleem met Facetime! Als ik wil inloggen met mijn nieuwe apple-id springt hij een keer terug naar het inlogscherm. Na nogmaals op log-in te hebben gedrukt kom ik in het scherm dat zegt dat ik via mijn mailadres zal worden gebeld. Druk ik op 'volgende' gaat hij het mailadres controleren. Vervolgens krijg ik een melding dat het adres niet kan worden gecontroleerd en dat er een controlemail wordt gestuurd naar het betreffende mailadres. Die mail ontvang ik nooit!! De mailadressen zijn overigens al geverifieerd. Als ik in mijn Appl-id gegevens kijk staan de verschillende mailadressen allemaal genoteerd als geverifieerd. Heb inmiddels alle cookies verwijderd, want ook zou een probleem kunnen veroorzaken. Kwam ook egens tegen dat de tijd goed moest staan. Is ook het geval.
kent iemand dit probleem en weet hij/zij hier een oplossing voor?
  #5  
Oud 04-02-16, 11:43
tenc49 tenc49 is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Overijssel
Berichten: 22
Standaard

Ik heb een nieuw wachtwoord voor mijn apple account aangemaakt en nu kan ik daarmee op mijn iPad niet inloggen op FaceTime/iMessage (server niet beschikbaar). Ik heb wel internetverbinding. Op mijn iPhone lukt het vreemd genoeg ook wel om in te loggen op iMessage/Facetime. En in de appstore werkt het nieuwe wachtwoord wel op mijn iPad.
Weet iemand wat ik moet doen?
  #6  
Oud 19-02-16, 11:10
tenc49 tenc49 is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Overijssel
Berichten: 22
Standaard Facetime

Ik kan weer facetimen. Kreeg bij het aanzetten van mijn iPad bericht op scherm van mijn telefoonnummer en e-mailadressen die ik nog moest bevestigen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inloggen iCloud lukt niet Gianna iCloud 12 22-09-14 12:40
Inloggen iTunes lukt niet rwflink iPhone Apps 6 29-08-10 21:24
Inloggen op sites lukt niet Pluiske iPhone algemeen 1 28-08-10 13:14
iPhone: winscp inloggen lukt niet joey35 Jailbreak 19 18-05-10 21:43
Windows: Inloggen winscp lukt niet marcoryn Desktop-applicaties 3 06-08-08 13:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.