//

App Foto's

App Foto's discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met de app Foto's die standaard op Ipad zit. Ik wou een foto bewerken, nl. de rode ogen eruit halen. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-09-12, 20:45
eivdewal eivdewal is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard App Foto's

Ik heb een probleem met de app Foto's die standaard op Ipad zit. Ik wou een foto bewerken, nl. de rode ogen eruit halen. Nu zegt de iPad dat er geen rode ogen zijn en dat ik nogmaals moet tikken om te herstellen. Ik geraak wel nog uit de app, maar telkens ik op de app klik verschijnt die foto en zit ik nog altijd in de menu bewerken. Iemand een idee hoe ik dit probleem aanpak en uit die foto kan om zo terug naar de lijst met alle foto's te gaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-12, 21:26
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Even dubbelklikken op de thuisknop, dan zie je onderaan een rijtje apps die je onlangs geopend hebt. Raak een app even aan zodat ze gaan wiebelen, dan kun je de app Foto's afsluiten. Daarna zou het weer goed moeten zijn.
Maar hoe krijg je de mededeling dat er geen rode ogen zijn ?
  #3  
Oud 11-09-12, 21:30
eivdewal eivdewal is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

Oh super bedankt! Het is gelukt!
Ik klikte op het menutje "rode ogen bewerken" (toen die foto openstond) en dan tikte ik op de foto, waarna de ipad zei "geen rode ogen" (of iets in dat genre). En toen zat alles vast ...
  #4  
Oud 11-09-12, 22:58
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Fijn, dat het gelukt is.
Maar ik begrijp niet waar dat menuutje vandaan komt, ik heb dat niet. Ik zou eens updaten naar 5.1.1 (heb ik ook op mijn iPad 1).
Reageren

Labels
foto's



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: foto's bijplaatsen in de foto's app Herbieferbie iTunes 2 08-08-12 22:14
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG MvdS Muziek, foto & video 1 15-05-12 22:04
Foto: Foto app scubaman Muziek, foto & video 0 19-05-11 20:06
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) RuudM123 iTunes 4 24-12-10 23:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:44.