//

iOS 6 wil niet updaten

iOS 6 wil niet updaten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een ipad 2 wifi, en ik heb vandaag geupdate naar ios 6. toen begon het ermee dat ik de ipad moest herstellen, dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-12, 20:19
djadhendriks djadhendriks is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Exclamation iOS 6 wil niet updaten

ik heb een ipad 2 Wi-Fi, en ik heb vandaag geupdate naar ios 6. toen begon het ermee dat ik de ipad moest herstellen, dat is al raar.
dus alles eraf. en probeer alles terug te zetten, maar op geen enkele computer staan geen apps meer. maar er staat dat ik 2 apps moet updaten, dat probeer ik, dan staat er: LOG IN OP DE Itunes STORE. als u een apple ID hebt, log er dan hier mee in. AOL-leden kunnen inloggen met hun AOL-gebruikersnaam en wachtwoord. dan kun je kiezen tussen anuleer en ga door. ik druk dan op ga door. ik typ m'n apple ID en wachtwoord in, en druk ok OK. dan doet hij niks. hebben meer mensen last van deze problemen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-12, 21:59
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Een paar vragen om duidelijk te krijgen wat er aan de hand is:
Je hebt blijkbaar wel 6.0 op je iPad ? Heb je het hele proces laten doorlopen ? Dus t/m het opnieuw opstarten ? Je zag dan een voortgangsbalk op het scherm. Bij mij duurde dat meer dan een kwartier. Wanneer kreeg je de mededeling dat je de iPad moest herstellen en waar stond dat ? En hoe heb je dat dan gedaan ?
  #3  
Oud 23-09-12, 14:26
eyerower eyerower is offline
• iOS 6.0
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard

zie mijn eerdere post
mijn IPAD2 moest ik ook steeds herstellen, maar lukt van geen meter, ik heb hem gister maar weggebracht naar A-MAC voor reparatie, ik kwam nl niet verder meer, balen
Reageren

Labels
apps, foutmelding, ios6, ipad2, updaten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone wil niet updaten naar IOS 5.1 busdriver53 iPhone algemeen 1 08-03-12 23:20
Apple tv 2 wil niet updaten petra1971 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 30-06-11 23:28
itunes wil ipad niet updaten naar ios 4.3 henrid iTunes 5 15-05-11 13:19
ipod touch 3G wil niet updaten naar iOS 4.3(.1/.2) jojost1 iTunes 4 24-04-11 17:57
installer wil niet updaten ugene Jailbreak apps en thema's 2 01-05-08 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:01.