//

App store in duitse taal

App store in duitse taal discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) We hebben onze ipad in Oostenrijk, toen we op vakantie waren, geüpdatet naar IOS 6. Nu,terug in Nederland, is de AppStore in het Oostenrijks. Hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-12, 19:29
Meersmopje Meersmopje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard App store in duitse taal

We hebben onze ipad in Oostenrijk, toen we op vakantie waren, geüpdatet naar IOS 6. Nu,terug in Nederland, is de AppStore in het Oostenrijks. Hoe krijgen we die weer in het Nederlands op onze Ipad zodat we kunnen Updaten en nieuwe apps kunnen installeren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-12, 13:25
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Ik heb mijn iPad nog op iOS 5 maar mijn telefoon op 6. Op de iPhone kan je met de volgende stappen je regio aanpassen:

- Open de AppStore
- ga naar uitgelicht en scroll helemaal naar beneden
- druk op je Apple id en vervolgens op bekijk account
- voer je wachtwoord in en verander je land/regio naar Nederland

(maar dan alles in het Oostenrijks, vrees ik..)
  #3  
Oud 04-10-12, 13:32
Meersmopje Meersmopje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Bedankt, ga het proberen.
  #4  
Oud 06-10-12, 01:44
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Ik heb (min of meer) hetzelfde probleem. De App Store op mijn iPad is deels in het Nederlands en deels in het Duits. Rechts boven staat bijvoorbeeld "Suchen" en onderaan "Gekaufte Artikel" (zie screenshot)
Ik heb al van alles geprobeerd: in- en uitloggen uit de App Store, taal wijzigen, enz. maar niets helpt.
De iPad herstellen kan helaas ook niet, want mijn SHSH blobs van 5.1.1 zijn niet opgeslagen en ik heb een jailbreak.

Iemand enig idee of er nog een andere oplossing is?

  #5  
Oud 06-10-12, 09:33
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Mijn app store is ook deels Engels (onderin staat purchased en search; bovenin weer 'aangeschaft' e.d.) en deels NL sinds ik een keer m'n Amerikaanse Apple id heb gebruikt voor een aankoop. (mijn draadje hierover: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...roblemen+store)

Ik kan de app store en iTunes niet meer helemaal gebruiken; ik krijg telkens pop ups met 'dit artikel is niet verkrijgbaar in de Nederlandse app store' oid.... als ik door de app store wil bladeren, of een film wil uitzoeken,..

Ik doe nu maar apps, muziek etc kopen en updaten via mijn computer en sync het dan. Ik zou een herstel kunnen proberen maar dat is me teveel gedoe/moeite.... (heb wel shsh blobs)

Laatst gewijzigd door ballegooier; 06-10-12 om 09:53.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na installatie iOS6 Duitse App Store i.p.v. Nederlandse jacsev iPhone Apps 1 22-09-12 15:01
App store taal veranderen exact iPad algemeen 4 11-05-12 16:32
Nederlandse taal instellen op duitse ipad? borgqueenx iPad algemeen 2 07-03-12 20:54
App store taal swiebertje iPhone Apps 2 01-07-09 22:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.